חג לבן שחור

בשנת 1931 אימצה חברת קוקה קולה את דמותו של סנטה קלאוס כדי לקדם את מכירת משקאותיה גם בחורף. דמותו של סנטה, במקור דמות מהמיתולוגיה הסקנדינבית, הלובש בגדים ירוקים כצבע העצים ביער, הפכה להיות חלק אינטגרלי ממסע שיווקי של יצרנית המשקאות הגדולה בעולם. היום ברור לכולם שסנטה קלאוס לבוש בצבעי הדגל של חברת קוקה קולה וכשהוא רוצה להרוות את צימאונו הוא שותה את טעם החיים.

חג המולד כבר מזמן הפך מחג דתי נוצרי לחג גלובלי שמאפיינו הבולט ביותר הוא חגיגה של קניות. כי בתרבותנו כיום, כאשר אנו באמת רוצים לחגוג, אנו יוצאים וקונים משהו. המעשה של קוקה קולה…


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

כתבות שאולי יעניינו אותך

עת השתחררתי הרופאים לא המליצו לי דבר

משבר נפשי של אחרי-הודו הוביל את לילה מאיה חפר לאשפוז כפוי במחלקה הפסיכיאטרית. לאחר החווייה הקשה, ובמהלך ההחלמה, החלה ללמוד עבודה עבודה סוציאלית, והיא השתתפה בהקמה ובניהול של "דיאלוג פתוח ישראל", ששואף לשנות מהיסוד את הגישה והטיפול בפגועי נפש

משבר נפשי של אחרי-הודו הוביל את לילה מאיה חפר לאשפוז כפוי במחלקה הפסיכיאטרית. לאחר החווייה הקשה, ובמהלך ההחלמה, החלה ללמוד עבודה עבודה סוציאלית, והיא השתתפה בהקמה ובניהול של “דיאלוג פתוח ישראל”, ששואף לשנות מהיסוד את הגישה והטיפול בפגועי נפש

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]