תקנון האתר

  1. תקנון זה מפרט את תנאי השימוש המחייבים באתר עיתון בראשית בע״מ וביישומים השונים של אתרים אלו בכל פלטפורמה דיגיטלית נגזרת, לרבות במכשירים סלולריים ובמחשבי לוח (טאבלטים) (להלן: "האתרים"). חברת עיתון בראשית בע"מ (להלן: "העיתון ו/או החברה") היא הבעלים והמפעילה של האתרים והיישומים הנגזרים מהם (להלן: "היישומים" או "המידע" או החומר המופץ").
  2. מנוי יאפשר למשתמשים לצפות במידע לעיון בתחומים שונים (כלל המידע באתרים יקרא להלן: "המידע" או "התכנים"), המצוי בחלקו בבעלות העיתון ו/או החברה ובחלקו בבעלות צדדים שלישיים, אשר נתנו לחברה הרשאה לעשות בו שימוש (להלן: "ספקי המידע"), כמו גם יישומים ושירותים שונים (להלן: "השירותים").

האתרים, לפי שיקול דעתם, עשויים לאפשר למשתמשים, בכפוף לאיסורים ומגבלות לפי הדין ולפי תקנון זה, לפרסם תגוביות (טוקבקים), תכני גולשים השייכים להם, לרבות קישורים, קבצי אודיו, וידאו, תמונות, צילומים, סרטונים, אנימציות, איורים, צילומים, לרבות במסגרת קהילות, פורומים, יומני רשת, בלוגים, פרסומים, לשלוח הודעות דואר אלקטרוני ומסרים אישיים (להלן: "תכני גולשים").

  • הכניסה לאתרים ו/או השימוש בכל או בחלק מהשירותים באתרים מחייבים רישום מוקדם ו/או תשלום, לפי הענין, כמפורט להלן.

משתמשים שאינם רשומים יכולים לצפות במספר מוגבל של כתבות/מאמרים בחודש. מנויים, לעומת זאת, יהנו מגישה לתוכן ומידע נוספים המתפרסמים באתר, בהתאם לסוג המינוי שרכשו (להלן: "המנויים").

מובהר כי המשתמש חייב להירשם לשירות על-פי הוראות הרישום של העיתון ו/או החברה ו/או גורמים רלוונטיים אחרים, ובהקשר זה לספק פרטים נכונים ומדויקים, ולעדכן את העיתון ו/או החברה, ללא דיחוי, ביחס לכל שינוי בפרטים שנמסרו על ידי המשתמש.

  • רישום משתמש יהיה באופן הבא:
    • במידה והמשתמש יהיה מעוניין לקבל שירותי גישה לתכנים הכרוכים בתשלום, ישלם המינוי לחברה דמי מינוי כמפורט בתנאי השימוש המסוימים לשירות הנרכש.

לידיעת המשתמש, הגשת פרטים אישיים כוזבים בהקשר זה, לרבות ביחס לאמצעי תשלום, מהווה עבירה פלילית כאמור בחוק העונשין, התשל"ז-1977 והינה אסורה מכל וכל.

  • לאחר קבלת הנתונים, תבצע העיתון ו/או החברה קליטה ואימות של הנתונים. במידה והנתונים ימצאו תקינים תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני שמסר המשתמש סיסמה, אשר תשמש אותו בעת הכניסה לאתרים ו/או שימוש בשירותי האתרים.
  • העיתון ו/או החברה רשאית ועשויה לעדכן את תעריף דמי המינוי או את מבנה המינוי מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, ותיידע את המנויים על כך. המינוי יהיה רשאי להפסיק במועד השינוי כאמור את הסכם המינוי שלו, או להמשיכו בתעריף ו/או במבנה החדש.
  • על מנת למנוע שימוש וניצל לרעה של חשבון המשתמש, נדרש המשתמש להקפיד על סודיות הסיסמה ושימוש זהיר ואחראי בחשבון המשתמש. הסיסמה הינה אישית ואינה ניתנת להעברה או לשימוש על ידי גורם אחר. במקרה של חשש ממשי לניצול לרעה של המנוי, בין היתר על ידי כניסה לאתר ממספר לא סביר של מכשירים שונים, העיתון ו/או החברה רשאית לחסום את הגישה של אותו המנוי. זאת מבלי לגרוע כמובן מכל זכות או סעד אחר העומדים לחברה בנסיבות הענין.
  • המשתמש פוטר בזאת את העיתון ו/או החברה, לרבות נציגיה, עובדיה, מנהליה והפועלים מטעמה, מכל אחריות ו/או חבות הקשורה ו/או המתייחסת לרישום ו/או גביה ו/או סליקה אשר אינה מתבצעת ישירות על ידי העיתון ו/או החברה.
  • העיתון ו/או החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמלא, להפסיק את שירותי האתרים, כולם או חלקם, ו/או לערוך בהם שינויים ו/או לדרוש לגביהם תשלום, וכן להסיר מהאתר תכנים ומידע ללא שמירתם, וכל זאת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מוקדמת או בהסכמת המשתמש או צד ג' כלשהו.
  • לחברה שמורה הזכות לשנות את כמות התוכן ואת סוגי התוכן של השירותים הזמינים לקטגוריות שונות של משתמשים ומנויים, ועשויה להגדיל או להקטין, מעת לעת, את התוכן והשירותים הזמינים לרשות מנויים בתשלום או לבעלי כניסת גישה מוגבלת. מובהר כי מנויים ומשתמשים לא יקבלו החזר בעקבות שינויים אלו.
  • השירותים וכל המוצרים הדיגיטליים בקשר לאתרים ניתנים "as is" (כפי שהם). העיתון ו/או החברה אינה אחראית בכל צורה שהיא לזמינות האתרים והתוכן או השירותים באינטרנט או בכל מדיית שידור אחרת. במקרה שאחד השירותים או כל השירותים או המוצרים הדיגיטליים אינם זמינים באופן זמני, לא יינתן החזר כספי והעיתון ו/או החברה שומרת לעצמה את הזכות להעניק החזרים או זיכויים על פי שיקול דעתה הבלעדי. אם העיתון ו/או החברה מעניקה החזר או זיכוי, היא אינה מחויבת לעשות כן באופן זהה או דומה גם בעתיד.
  • העיתון ו/או החברה תספק גישה למינוי רק לאחר שהתשלום התקבל בחברה. העיתון ו/או החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לקבל תשלום ממשתמש, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  • על מנת לרכוש מינוי או כניסת גישה מוגבלת לתכנים, המשתמש חייב לספק את פרטי אמצעי התשלום המלאים והמדויקים, לרבות פרטי זיהוי אישיים. על ידי מסירת פרטים אלו לחברה, המשתמש מאשר כי הוא רשאי לרכוש מינוי או בהתאם לפרטים האישיים ופרי אמצעי התשלום שמסר. במידה והעיתון ו/או החברה לא תקבל אישור לנכונות הפרטים, או שתקבל הודעה כי אינם תקפים או נכונים, אזי העיתון ו/או החברה רשאית לבטל באופן מיידי את המינוי ו/או הגישה לאתרים עבור המשתמש הרלוונטי, והכל לפי שיקול דעתה וכפי שתמצא לנכון. העיתון ו/או החברה שומרת לעצמה את הזכות לפנות אל הגורם הרלוונטי לתשלום (כגון בנקים) ו/או לרשויות אכיפת החוק במקרים של חשד למעשה אסור בקשר לאמצעי תשלום.
  • מחירי המנויים וכניסות הגישה המוגבלת יצוינו באופן ברור בדפי ההרשמה המקוונים או באופן אחר במהלך תהליך ההרשמה, ועשויים להשתנות מעת לעת. התשלום יהיו בשקלים חדשים, ועשויים אף להשתנות בשל מסים מקומיים שיחולו על המשתמש.
  • במקרה שננקב מחיר שגוי, העיתון ו/או החברה אינה מחויבת לספק למינוי או לבעלי כניסת גישה מוגבלת את השירותים ו/או המידע במחיר הנקוב השגוי, גם אם התשלום של המשתמש התקבל בטעות. העיתון ו/או החברה שומרת לעצמה את הזכות להודיע למשתמש על כל שגיאה כאמור במחיר ו/או בגבייה ולבצע את ההתאמה בגובה התשלום הנגבה בהתאם למחיר הנכון שנקבע על ידה.
  • המנוי הוא לתקופה מתמשכת, אלא אם כן בוטל על ידי העיתון ו/או החברה, או על ידי המנוי באמצעות הודעה ברורה כמפורט בסעיף 62 להלן.
  • הודעת תזכורת על החיוב בתשלום השנתי תישלח למנוי 30 יום לפחות לפני גבייתו.
  • במקרה בו יישום הקשור לאתרים נרכש על ידי משתמש באמצעות צד שלישי (כגון "אפל", "אמזון" וכו'), תנאי התשלום והמינוי המפורטים בתקנון זה לא יחולו, זאת להבדיל ממגבלות השימוש באתרים וביישומיו. מובהר כי העיתון ו/או החברה לא תהא אחראית כלפי משתמש כאמור במצב זה., בכל טענה הנוגעת לרכישות שנעשו באמצעות צדדים שלישיים. יש ליצור קשר עם הצד השלישי באופן ישיר.
  • משתמש מנוי רשאי לסיים את המינוי בכל עת באמצעות מתן הודעה ברורה בטלפון 054-743-9233 או בפנייה לשירות לקוחות באתר או דואר אלקטרוני לכתובת info@bereshit-news.co.il. בהודעת הביטול על המנוי לפרט את שמו, מספר הזהות שלו, ופרטי סוג המנוי אותו הוא מעוניין לבטל. במקרה של מתן הודעת ביטול כאמור, המינוי יסתיים לאחר 3 ימי עסקים מהיום בו התקבלה הודעת הביטול.
  • העיתון ו/או החברה שומרת לעצמה את הזכות לסיים את המינוי או את כניסת הגישה המוגבלת לכל משתמש אשר לפי שיקול דעתה, הפר את תנאי השימוש באתרים, גם ללא הודעה מראש וללא התחייבות נוספת כלפי המשתמש. המשתמש לא יהא זכאי להחזר כלשהו בנסיבות אלו.
  • השימוש המותר במידע הוא שימוש אישי ופרטי בלבד. המשתמש אינו רשאי לאפשר העברת המידע או להרשות שימוש כלשהו במידע, בין בתמורה ובין שלא בתמורה, לצדדים שלישיים.
  • מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, המשתמש מתחייב, כי המידע לא ישמש אותו ו/או אחרים למטרות רווח ו/או למטרות מסחריות או עסקיות כלשהן ו/או באופן שעלול לפגוע בעסקי העיתון ו/או החברה, ובכלל זה הצגת ו/או אחסון המידע מחוץ לאתרים, לרבות אתרים אחרים ברשת האינטרנט או בכל מדיה אחרת.

למען הסר כל ספק, מובהר בזה כי האיסור על שימוש מסחרי או עסקי במידע חל ביחס לכלל סוגי המידע באתר, לרבות תכנים ופרסומים של צדדים שלישיים שאינם קנינה של העיתון ו/או החברה.

  • מלוא הזכויות באתרים, במידע ובתכנים, בשירותים הקשורים לאתרים שייכות לחברה, למעט תכנים או שירותים מאת צדדים שלישיים לגביהם יש לחברה זכויות שימוש.

בתוך כך, העיתון ו/או החברה הנה בעלת זכויות ההפעלה של האתרים, ובעלת מלוא הזכויות בפעילות האתרים, לרבות מאפיינים גרפיים, סגנון עיצובי, פיתוחים, טקסטים, תמונות, צילומים, איורים, וידאו, פורמט, קונספט, סמלילים וסימני מסחר של האתר ו/או אשר מופיעים בו, מאגרי נתונים, מערכות ניהול ופיתוח אתרים, תוכנות, יישומים וקודים של האתרים.

  • המשתמש מתחייב כי הוא לא יפרסם ברבים את המידע ו/או כל חלק ממנו לרבות כל מוצר ו/או פלט של המידע, אלא בתנאים כמפורט באתרים, בין שהוא מודפס כשרטוט או כדו"ח ובין שהוא ניתן כקובץ על גבי אמצעים מגנטיים או בכל צורה אחרת. כן מתחייב המשתמש כי לא ישכפל, יצלם, יעתיק ו/או ידפיס כל מוצר ו/או פלט כאמור לעיל מתוך המידע או כל חלק ממנו לצורך הפצה או פרסום בכל דרך שהיא, וכן כי לא יסייע לאחרים לעשות כן.

מובהר כי אין להשתמש במידע ו/או בתכנים שבאתרים לצורך יצירת ו/או פרסום לקט, אוסף, תקציר או מאגרי מידע וחדשות.

  • המשתמש מתחייב שלא לבצע כל שינוי במידע, לרבות שכתוב, עריכה, עיבוד, תקצור, תרגום, העתקה, אחסון, פרסום, הגבלת או הסרת פרסום של המידע או חלק ממנו, ברשת האינטרנט ו/או בכל מדיה אחרת, קיימת ו/או עתידית, וכן שלא להתיר לאחרים לעשות בו שימוש, שלא ליצור עבודות נגזרות, ושלא לבצע עסקאות ו/או התקשרויות עם צדדים שלישיים, בתמורה או שלא בתמורה, במידע או חלק ממנו.

מובהר כי העתקה ו/או נטילה שיטתית של מודעות מפרסמים באיזה מהאתרים, לצורך פעילות מסחרית ו/או עסקית, או לצורך כל פעילות אחרת שיש בה כדי לפגוע בפעילות העיתון ו/או החברה, אסורה בהחלט.

  • חל איסור להציג את המידע או התכנים מתוך האתרים, לרבות קטעי וידאו ואודיו, בדרך של מסגור (framing), ו/או בכל דרך או צורה אחרת שאינה קישור ישיר לדף האינטרנט המקורי והשלם של אתר העיתון ו/או החברה.
  • חל איסור לבצע קישור למידע או לתכנים של אתר או מקור כלשהו המכילים תכנים פוגעניים, פורנוגרפיים, גזעניים, או המעודדים לאלימות ואפליה, או אשר פועלים בניגוד לחוק או מעודדים פעילות שאינה חוקית.
  • העיתון ו/או החברה ו/או האתרים רשאים להסיר או לחסום כל קישור לאיזה מהאתרים, לפי שיקול דעתם, ולא תהא למשתמש שיצר את הקישור הנ"ל על טענה בקשר לכך.
  • כל העתקה, הפצה, משלוח, העמדה לרשות הציבור, שידור או פרסום של מידע המאוחסן באתרים, שלא הותר במפורש, אסור, אלא אם ניתנה לכך הסכמת העיתון ו/או החברה מראש ובכתב. לאישורים לשימוש פומבי בחומרי אתר עיתון בראשית בע״מ, יש לפנות ל: info@bereshit-news.co.il
  • במסגרת השימוש באתרים עשוי המשתמש להתקשר עם צד שלישי כלשהו, בין היתר, לצורך קבלת שירותים, לרבות שירותים בתשלום. התקשרות זו של המשתמש עם אותו צד שלישי, גם במקרה שבו השירות קשור לתכני האתרים, תעשה אך ורק בין המשתמש לאותו צד שלישי והעיתון ו/או החברה לא תהיה צד לה.
  • העיתון ו/או החברה לא תשא בכל אחריות בנוגע לפעילות ו/או שירותים שמשתמש יקבל מצדדים שלישיים כאמור, או ביחס לכל התקשרות בין משתמש לצד שלישי, גם אם השירות או ההתקשרות נוגעים, במישרין או בעקיפין, לפעילות העיתון ו/או החברה ו/או האתרים.
  • השירותים ו/או התכנים המובאים למשתמשים באמצעות מכשירים אלחוטיים, נועדו אך ורק לצפייה האישית של משתמש הקצה. כל שימוש אחר או הפצה מחדש של השירותים ו/או התכנים אסור בהחלט.
  • מובהר כי העיתון ו/או החברה רשאית לאכוף איסור זה כנגד משתמשי קצה, גם מכוח הודעה מאת צד שלישי רלוונטי (כמו "רויטרס" למשל) המתריע כי משתמש הקצה מפר את תנאי השימוש.
  • השימוש במידע ו/או הסתמכותו עליו, הנו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
  • המשתמש אינו חייב למסור פרטים כלשהם לחברה, למעט אלו הנחוצים לצורך רישום לאתר ותשלום בגין רכישת שירותים ו/או מוצרים, ומסירתם תיעשה בהתאם לרצון המשתמש בלבד. העיתון ו/או החברה תהיה רשאית לעשות שימוש בפרטים שיימסרו על ידי המשתמש לצורך רישומו לאתר, לצורך מעקב פנימי ותקשורת עמו הנוגעת לאופן ואפשרויות השימוש השונות באתר. העיתון ו/או החברה תבצע אך ורק שימוש חוקי במידע שיתקבל מן המשתמשים בהתאם להוראות כל דין.
  • הטיפול בפרטים ובמידע המתקבלים מהמשתמש באתר מתבצע על-פי מדיניות הפרטיות כפי שמשתנה מעת לעת, ואשר מהווה חלק מתנאי השימוש באתרים.. המשתמש מסכים ומאשר בזאת, באופן בלתי חוזר, את זכותה של העיתון ו/או החברה למסור מידע ופרטים שמסר לה, במקרה של מיזוג פעילות העיתון ו/או החברה ו/או האתרים עם גורם אחר בתנאי שיישמרו תנאי מסמך מדיניות הפרטיות, או בהתאם לדרישות הדין או הרשויות המוסמכות או מכוח צו שיפוטי, ללא כל צורך בהודעה מוקדמת או בקבלת הסכמה נוספת לכך מאת המשתמש.
  • העיתון ו/או החברה רשאית להגביל או לחסום לאלתר את המידע בפני משתמש ו/או אפשרות הגלישה באתרים, באופן זמני או קבוע, במידה והמשתמש השתמש במידע בניגוד לדרישות כל דין ו/או בניגוד להוראות תקנון זה או מכל סיבה סבירה אחרת. העיתון ו/או החברה רשאית למסור את פרטיו האישיים של המשתמש לרשויות מוסמכות או לצדדים שלישיים, במידה ועל פי שיקול דעתה, הנסיבות מצריכות זאת.
  • העיתון ו/או החברה רשאית להפעיל ולשלוח אל המשתמש קובצי זיהוי, שיאפשרו לה לזהות את המחשב ממנו המשתמש יוצר גישה אל מי מהאתרים (כגון Cookies) וכן להשתמש במידע המתקבל אצלה בעקבות כך.
  • המשתמש מתחייב ביחס לכל תוכן (לרבות צילום, וידאו, הקלטה, תמונה, איור, טקסט כלשהו, סימון, פורמט, עיצוב וכיו"ב) שהוא מעלה ו/או גורם להצגתו באיזה מהאתרים כמו גם בכל דף אינטרנט הקשור לאתרים, כי אין שום מגבלה חוקית ו/או חוזית ו/או אחרת המונעת ממנו להעלות ו/או לפרסם תכנים כאמור (להלן גם: "תוכן גולשים").
  • המשתמש מתחייב בזאת לשאת במלוא האחריות לתוכן גולשים המועלה על ידו ו/או כל פרסום ו/או מסר ו/או קישור שפעל להעלאתם לאתרים לרבות דף אינטרנט הקשור לאתרים, לרבות בגין הוצאת לשון הרע ו/או פגיעה בפרטיות ו/או פגיעה בזכויות קנייניות ו/או חוזיות ו/או הפרת צו שיפוטי או כל דין אחר, והוא פוטר בזאת במפורש את העיתון ו/או החברה, לרבות נציגיה, עובדיה, מנהליה והפועלים מטעמה, מכל אחריות ו/או חבות בקשר לכך.
  • המשתמש מתחייב בזאת לפצות ו/או לשפות את העיתון ו/או החברה ו/או מי מטעמה ו/או עבורה, מיד עם דרישתם הראשונה, בגין כל נזק, פגיעה, הפסד, הוצאה, תשלום, אובדן רווחים, אובדן נתונים, אובדן יכולת שימוש, פגיעה במוניטין ובשם הטוב, שייגרמו להם, לרבות בגין שכ"ט עו"ד והוצאות משפטיות, עקב הפרת הוראות תקנון זה ו/או עקב כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה של צד שלישי, לרבות רשויות מוסמכות, הנוגעת לפעילות של ו/או של מי מטעמו באתריה הקבוצה, לרבות העלאת תוכן גולשים. אין בשיפוי כאמור כדי לגרוע מסעדי העיתון ו/או החברה על פי דין.
  • המשתמש מצהיר בזאת כי ידוע לו שהעיתון ו/או החברה, לרבות נציגיה, עובדיה, מנהליה והפועלים מטעמה, אינם אחראים, בשום מקרה, לטיבו, מהימנותו, נכונותו, שלמותו, עדכניותו, חוקיותו ותפקודו, של תוכן גולשים, וכי הם כמובן גם אינם אחראים לכל הסתמכות שתתבצע ביחס לתוכן גולשים, כמו גם ביחס למידע או התכנים כהגדרתם לעיל.
  • העיתון ו/או החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להציב תנאים ו/או מגבלות ביחס לתוכן גולשים ו/או למחוק אותו על פי שיקול דעתה הבלעדי והמלא של העיתון ו/או החברה, וזאת, בין היתר אך לא רק, בחלוף פרק זמן ו/או עקב חריגה ביחס לתנאי השימוש באתרים.
  • העיתון ו/או החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לסרב לפרסם ו/או למחוק ו/או לערוך שינויים באופן מלא או חלקי, בתוכן גולשים בין אם טרם הועלו לפרסום ובין אם כבר פורסמו, ללא צורך בהסכמת המשתמש או מתן הודעה מוקדמת למשתמש, וזאת, בין היתר, עקב פגיעה ו/או חשש לפגיעה בהוראות תנאי השימוש באתרים, הוראות הדין או בזכויות צדדים שלישיים ו/או עקב הוראה של רשויות מוסמכות ו/או מטעמים טכניים, לרבות שינויים טכנולוגיים, וזאת גם אם לא יישמרו גיבויים כלשהם לתוכן גולשים.
  • מובהר בזאת כדלקמן:
    • בעצם העלאת תוכן גולשים על ידי המשתמש לאיזה מהאתרים או היישומים, הוא מקנה לחברה ו/או למי מטעמה, באופן בלתי חוזר וללא תמורה, רישיון שימוש בלתי מוגבל בזמן בתוכן הנ"ל.
    • העלאת תוכן גולשים לאתר אינה שוללת מבעלי זכויות היוצרים בתוכן גולשים את זכויותיהם בתוכן, אך מקנה כאמור לחברה רישיון שימוש חינם בתוכן, שאינו בלעדי.
    • רישיון השימוש שניתן כאמור בתוכן גולשים לחברה, ניתן ללא תמורה כספית למשתמש, הרשיון הינו כלל עולמי ובלתי מוגבל בזמן, וכולל גם שימוש חוזר ונשנה בתוכן בכל מדיה, ובכלל זה במסגרת פרסומים שונים של עיתון בראשית בע״מ לרבות תכנים עיתונאיים ו/או תכנים של איזה מהאתרים ו/או לרבות אתרים עתידיים. רישיון השימוש הנ"ל כולל גם מתן זכות לחברה להענקת רישיונות משניים, ביצוע יצירות נגזרות, ביצוע עסקאות ו/או התקשרויות עם צדדים שלישיים, בתמורה או שלא בתמורה, לרבות שכתוב, עריכה, עיבוד, תקצור, תרגום, העתקה, אחסון, פרסום ברשת האינטרנט ו/או בכל מדיה אחרת, קיימת ו/או עתידית, והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי של העיתון ו/או החברה, ללא צורך בהסכמת המשתמש, וללא מתן תמורה כלשהי למשתמש.

העלאת תוכן גולשים מהווה אישור והסכמה של המשתמש כי עריכת התוכן כאמור ו/או כל שינוי שלו על ידי העיתון ו/או החברה ו/או מי מטעמה, שלא יהיה בו כדי לפגוע פגיעה של ממש בכבודו של המשתמש, לא יהווה פגיעה בזכות מוסרית של המשתמש ו/או כל פגיעה אחרת בו.

  • שימוש בתוכן גולשים ייעשה תוך מתן קרדיט כמקובל לגבי סוג הפרסום ו/או המדיה בו יוצג תוכן גולשים כאמור, ככל שהדבר ניתן בנסיבות העניין. ככל שלמשתמש תהיה השגה כלשהי ביחס לאי מתן קרדיט או מתן קרדיט שגוי או חסר, הרי שעליו לפנות ללא דיחוי לחברה בענין זה כדי לאפשר את תיקון הקרדיט במידה והדבר אכן ראוי ואפשרי. תיקון קרדיט כאמור, תוך זמן סביר, יהיה בו כדי למצות את כל סעדי המשתמש בענין זה.
  • העיתון ו/או החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשלב באתרים פרסומות מסחריות ואחרות, אשר יתייחסו, במישרין או בעקיפין, לתוכן גולשים ואף יוצבו בצמוד או בסמוך לתוכן גולשים מבלי שתהא למשתמש שהעלה את תוכן הגולשים הרלוונטי כל טענה או תביעה בקשר לכך, לרבות בדבר קבלת תמורה כלשהי.
  • המשתמש מתחייב להשתמש באתרים בהתאם לדרישות כל דין, בכפוף לתנאי השימוש של האתרים כמפורט בתקנון זה, וכן להימנע מפגיעה בחברה ו/או בצדדים שלישיים.
  • המשתמש מתחייב, שלא לגרום ו/או לתרום במסגרת גלישתו באתרים, בהתנהגותו, מעשיו ומחדליו, במישרין ו/או בעקיפין, לפגיעה ו/או להפרה של זכויות חוזיות, זכויות קנייניות, זכויות יוצרים, זכויות מוסריות, זכויות מעין קנייניות, חובות זהירות ואמון, סודות מסחריים, סימני מסחר, פטנטים, לא לפרסם לשון הרע, לא לפגוע בפרטיות ובצנעת הפרט, לא להפר צו, לא לבצע פרסום אסור על פי דין, לרבות פרסומים מתוך דיונים בדלתיים סגורות, הפרה של הוראות צנזורה, פגיעה כלשהי בביטחון המדינה או פגיעה בזכויות צדדים שלישיים.
  • המשתמש מתחייב כי לא יפר הוראות כל דין בקשר עם שימוש או גלישה באתר וכן לא ייעלה ו/או יפרסם באתר כל חומר הפוגע או מפר זכויות קנייניות של אחרים, כל חומר פורנוגרפי או בעל אופי מיני בוטה או העלול לפגוע ברגשות הציבור ו/או כל חומר הנוגע לקטינים ומזהה אותם, ו/או כל חומר בלתי חוקי, או חומר המעודד ו/או תומך ו/או מסייע בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל ו/או כל חומר המהווה לשון הרע על אדם או פוגע בפרטיותו ו/או כל חומר שפרסומו נאסר לפי הוראות כל דין ו/או כל חומר העלול להטעות צרכן, כמשמעות הדברים בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981. למען הסר ספק מובהר כי האיסורים הנ"ל חלים כולם גם ביחס להעלאת קישורים לחומרים ו/או תכנים הפסולים כאמור.
  • המשתמש מתחייב, שלא לפגוע בחברה או במשתמשים אחרים של האתרים או ברשת האינטרנט בכלל, ובכלל זה להימנע מכל פגיעה ביכולתם ו/או הכבדה עליה לצרוך שירותים הניתנים באתרים וכן להימנע כליל מאיסוף נתונים עליהם. איסור זה כולל גם איסור על משלוח "דואר זבל", מכתבי שרשרת, משחקי פירמידה או כל ניסיון למסור מידע או להציע שירותים או מוצרים שהמשתמשים ו/או העיתון ו/או החברה לא אישרו קבלתם.
  • המשתמש מתחייב, שלא ליטול חלק כלשהו ו/או לתרום או לסייע לפעילות שיתוף קבצים ושלא להשתתף ו/או לתרום להשתתפות בהעברת מידע ו/או הפניה ו/או יצירת קישורים לאתרי אינטרנט מפרים ו/או להפרת זכויות קנייניות של צדדים שלישיים.
  • המשתמש מתחייב, שלא להשתמש באתר ו/או לפעול באתר בקשר עם הפעולות הבאות: מסירת סיסמאות ו/או פרטים אישיים ו/או אינטימיים אודות גולשים ו/או הטרדת גולשים, התחזות לאחר, עשיית פרסום ו/או קידום מכירות מסחריים, תעמולה פוליטית ו/או קידום מתמודדים ומפלגות בבחירות, שימוש בשפה בוטה ו/או פוגענית, איסוף פרטים על משתמשים אחרים, העתקת פרטים ו/או מודעות מתוך האתרים ופרסומם או הצגתם במקום אחר לצרכים מסחריים או באופן שעלול לפגוע בעסקי העיתון ו/או החברה, הצפת אתרים בהודעות חוזרות, קידום תכנים מלאכותי, פרסום חומרים שקריים או מטעים, פרסום קישורים ו/או העלאת תכנים מיניים או פורנוגרפיים לאתרים ו/או תכנים אשר יפגעו ברגשות גולשים אחרים ו/או אשר צפויים להסב להם נזק.
  • המשתמש מתחייב להימנע לחלוטין מכל ניסיון לאיסוף מידע על האתרים, לרבות באמצעים טכנולוגיים, הפעלה או סיוע לפעולת יישום מחשב או כל אמצעי אחר שמטרתם סריקת ו/או העתקת ו/או אחזור ו/או כריית מידע, להימנע מביצוע ו/או גרימת שינוי כלשהו באיזה מהאתרים לרבות בתכני הגולשים, תכנים פרסומיים ואחרים, ובכלל זה שלא להתערב בקוד המקור של האתרים.

כן מתחייב המשתמש להימנע מביצוע פעולות ו/או מחדלים שיש בהם כדי להפריע לפעילות האתרים ו/או הגולשים בהם, לרבות בדרך של שיבוש ו/או הפרעה לפעילות מחשב כדוגמת "וירוסים", "תולעים" ויישומים מזיקים אחרים, חדירה לחומר מחשב, עריכת ו/או החדרת תוכנה באופן שעלול לגרום נזק או שיבוש למחשב ו/או חומר מחשב, מחיקת חומר מחשב, הסגת גבול וכיו"ב.

  • המשתמש מתחייב ליידע את העיתון ו/או החברה, באופן מיידי, על כל אפשרות לפגיעה במשתמשים ו/או בצדדים שלישיים ו/או הפרה קיימת או צפויה של הוראות הדין, עקב ו/או כתוצאה מפעולות המשתמש או פעולות אחרות הידועות לו.
  • המשתמש מצהיר בזאת כי ידוע לו שהעיתון ו/או החברה רשאית לנקוט כנגד משתמש שיפר הוראות תקנון זה בכל האמצעים העומדים לרשותה על פי דין, לרבות העברת פרטיו לצדדים שלישיים.
  • האתרים, לרבות השירותים, המידע ותוכן הגולשים, מוצגים למשתמשים "as is". העיתון ו/או החברה, לרבות נציגיה, עובדיה, מנהליה והפועלים מטעמה, אינם אחראים לכל שימוש שהמשתמש עושה בהם, בין במישרין בין בעקיפין, ו/או להסתמכות המשתמש עליהם.

למען הסר ספק מובהר כי פרסומים פיננסיים ו/או עסקיים ו/או כלכליים, ככל שיהיו, אין באמור בהם משום יעוץ ו/או מתן חוות דעת.

  • העיתון ו/או החברה וספקי המידע, לרבות נציגיהם, עובדיהם, מנהליהם והפועלים מטעמם, אינם אחראים להתאמת האתרים, לרבות השירותים, המידע ותוכן גולשים, לצרכי ו/או למטרות המשתמש.
  • העיתון ו/או החברה וספקי המידע פועלים במידת האפשר על מנת שהמידע יהיה נכון ומדויק ככל שניתן, אולם על אף האמור ייתכן ויחול ליקוי ו/או טעות ו/או אי דיוק במידע ו/או בדרך העברתו אל המשתמש, והמשתמש פוטר בזאת את העיתון ו/או החברה וספקי המידע, לרבות נציגיהם, עובדיהם, מנהליהם והפועלים מטעמם, מכל אחריות ו/או חבות ביחס לכך.
  • העיתון ו/או החברה וספקי המידע, לרבות נציגיהם, עובדיהם, מנהליהם והפועלים מטעמם, אינם אחראים לזמינות האתרים, השירותים, המידע ותוכן גולשים, לרבות לצורה, לשלמות, לעדכניות, לדיוק הנתונים, להתאמתם למשתמש בטיבם, אופיים, והיקפם, לליקויים אפשריים, לתוכנו של המידע, לאי התאמת הנתונים שיתקבלו במחשב העיתון ו/או החברה, לנתונים המתקבלים במחשב המשתמש, לאובדן מידע וכיו"ב.
  • העיתון ו/או החברה וספקי המידע, לרבות נציגיהם, עובדיהם, מנהליהם והפועלים מטעמם, לא יהיו אחראים בגין כל נזק, ישיר או עקיף, שיגרם למשתמש ו/או לכל צד שלישי בגין השימוש באתרים, לרבות בשירותים, במידע ובתוכן גולשים ו/או הסתמכות עליו ו/או בגין ביטול ו/או הפסקת איזה מהשירותים המוצעים באתרים לרבות בגין שיבושים ו/או ליקויים בהעברת המידע בין אם נגרמו במזיד על ידי צד ג' כלשהו ובין אם נגרמו בשל תקלה כלשהי.
  • האתרים כוללים גם קישורים שונים למקורות ואתרים אחרים שאינם שייכים או מופעלים על ידי העיתון ו/או החברה, בין היתר באמצעות פרסומות ותוכן גולשים, וכוללים פרסומים מאת אתרים, אנשים וגורמים אחרים שאינם האתרים (להלן: "תוכן זר"). מובהר כי העיתון ו/או החברה, לרבות נציגיה, עובדיה, מנהליה והפועלים מטעמה, אינם אחראים בכל צורה שהיא לתוכן זר ו/או לכל קישור ו/או פרסום ו/או מידע שלא פורסם על ידי האתרים, לרבות תכניהם של אתרים אליהם הוצב קישור באיזה מהאתרים. כל שימוש בתוכן זר ו/או במידע ממקורות שאינם האתרים ו/או הסתמכות עליו יעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש בלבד.
  • העיתון ו/או החברה רשאית לכלול באתרים תכנים מסחריים של צדדים שלישיים, לרבות פרסומות, באנרים, מודעות, מודעות קופצות וכיו"ב. המשתמש פוטר בזאת את העיתון ו/או החברה, לרבות נציגיה, עובדיה, מנהליה והפועלים מטעמה, מכל אחריות ו/או חבות הקשורה ו/או המתייחסת לתכנים מסחריים שאינם של העיתון ו/או החברה עצמה.
  • מובהר למשתמש, כי המידע באתרים עשוי להתעדכן ו/או להשתנות, מעת לעת, וכי תכנים שהופיעו באתרים עשויים להימחק ו/או להשתנות ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמת המשתמש, וכי העיתון ו/או החברה, לרבות נציגיה, עובדיה, מנהליה והפועלים מטעמה, אינם אחראים לכל נזק, מכל מין וסוג, שייגרם במקרה כאמור.
  • השירותים והתכנים באתרים ניתנים על בסיס זמינותם והעיתון ו/או החברה אינה מתחייבת, כי השימוש במידע באתרים לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה ללא טעויות או יהיה חסין מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים, והמשתמש פוטר בזאת את העיתון ו/או החברה, לרבות נציגיה, עובדיה, מנהליה והפועלים מטעמה, מכל אחריות ו/או חבות הנוגעת לכך.
  • במקרה ובפרסום כלשהו באיזה מהאתרים לא ניתן קרדיט ליוצר אשר על פי תקנון זה ו/או על פי חוזה ו/או על פי הדין אמור להינתן ו/או ניתן קרדיט לא נכון ו/או לא מלא וכדומה, על המשתמש לפנות אל העיתון ו/או החברה ללא דיחוי מרגע שנודע לו על כך, כדי לאפשר את תיקון הקרדיט. הסעד הבלעדי, המלא והסופי למשתמש במקרה כאמור יהא אך ורק מתן ו/או תיקון הקרדיט בפרסום תוך זמן סביר.
  • משתמש המבקש לבטל את רישומו לשירות כלשהו הניתן באתרים, או המבקש להפנות תלונה ו/או הערה ו/או שאלה כלשהי, יעשה זאת בפניה ברורה במסגרת הודעת דוא"ל אל שירות הלקוחות או התמיכה הטכנית, לפי העניין, לכתובות הבאות:
  • פניה לשירות לקוחות:

אתר עיתון בראשית בע״מ: info@bereshit-news.co.il

על המשתמש הפונה לציין את שמו המלא, מספר טלפון וכתובת דואר ברורה ליצירת קשר עמו, וכל פרט רלוונטי אחר לצורך בירור פנייתו.

  • במקרה שבו מדובר בשירות בתשלום מתבקש המשתמש לציין בפניתו גם את מספר תעודת הזהות שלו.
  • פניה הנוגעת לשירות או תשלום הנגבה על ידי ספק שאינו העיתון ו/או החברה או צד ג' כלשהו, אזי על המשתמש לפנות ישירות אל אותו גורם, ולא אל העיתון ו/או החברה או אל אתריה.
  • פניה לגבי זהותם של צלמים/יוצרים: info@bereshit-news.co.il
  • העיתון ו/או החברה עושה מאמץ לאתר זהותו של כל יוצר אשר נעשה בפרסום העיתונאי שימוש בצילום/סרטון שצילם (בין היתר בהתאם להוראות סעיפים 27א ו/או 50(א1) לחוק זכות יוצרים), אך לא תמיד הדבר ניתן לאיתור במאמץ סביר. ליוצר כאמור שמורה הזכות לפנות אל העיתון ו/או החברה כדי ליידעה בדבר היותו היוצר המקורי של הצילום/סרטון המופיע בפרסום.
  • המשתמש מסכים ומאשר כי פרטי כתובת/ות הדוא"ל שיימסרו לחברה ו/או לאתרים על ידו, וכן פרטי זיהוי והתקשרות נוספים ישמשו את העיתון ו/או החברה לצורך דיוור תכנים שונים אל המשתמש מאת האתרים אליהם נרשם המשתמש, לרבות הטבות והצעות שיווקיות מאת העיתון ו/או החברה. למשתמש תהא נתונה כל העת אפשרות להסיר עצמו מכל אחת מרשימות התפוצה של מסלולי הדיוור השונים, כמפורט על גבי כל הודעת דיוור כאמור, ולא תהא לו כל טענה כלפי העיתון ו/או החברה בקשר לקבלת דיוור כאמור.
  • העיתון ו/או החברה רשאית להפסיק את פעילות איזה מן האתרים ו/או היישומים באופן זמני ו/או באופן קבוע בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
  • העיתון ו/או החברה שומרת על זכותה לשנות את תנאי השימוש בכל אחד מאתרים מזמן לזמן, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שינוי כאמור יחייב את המשתמשים מרגע פרסומם של תנאי השימוש המעודכנים באתר הרלוונטי.

המשתמש מודע לכך שהוראות התקנון תתעדכנה מעת לעת, ותחייבנה אותו מרגע עדכונן. המשתמש מתחייב לקרוא את התקנון מעת לעת ולפעול על פיו.

  • מקום השיפוט הבלעדי בכל ענין ומחלוקת בכל הנוגע לפרסומים ו/או שימוש באתרים ו/או ביישומים, לרבות שירותים הניתנים בקשר עם אתרים, יהיה בית המשפט המוסמך בתל-אביב, אשר ידון בענין בהתאם לדיני מדינת ישראל.
  • בהתאם לסעיף 19 לחוק ההתיישנות, התשי"ח-1958, וכחוזה נפרד בכתב, מוסכם בזאת על תקופת התיישנות מוסכמת של 6 (שישה) חודשים ממועד ביצוע הפרסום או האירוע נשוא פניית המשתמש, כמועד סופי שבו יוכל המשתמש להפנות אל העיתון ו/או החברה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה. במקרה של פרסום חוזר ונשנה, יתחיל מועד תקופת ההתיישנות ממועד הפרסום המקורי. המשתמש מתחייב שלא להפנות אל העיתון ו/או החברה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה לאחר תקופת ההתיישנות המוסכמת. פעולה של המשתמש בניגוד להתחייבותו ו/או התייחסות של העיתון ו/או החברה לפעולתו של המשתמש, ככל שיהיו, לא יהא בהם כדי לגרוע מטענת ההתיישנות של העיתון ו/או החברה. מוסכם, כי הוראת סעיף זה תגבר על כל הוראת דין אחרת.
  • המשתמש מסכים כי אין לפרש את הניסוחים בתקנון זה באופן מצמצם כנגד העיתון ו/או החברה, וזאת בין היתר לנוכח השינויים התכופים בתחום האינטרנט והסתמכות העיתון ו/או החברה על תקנון זה. כל זכות שלא הוקנתה במפורש למשתמש שמורה לחברה.
  • אם ייקבע כי סעיף כלשהו בתקנון הינו נטול תוקף משפטי ו/או לא ניתן לאכיפה, יש לראות את הסעיף כאילו הוחלף בסעיף חוקי ואכיף, שתוכנו הינו הקרוב ביותר לכוונת הסעיף המקורי, וזאת ללא השפעה על תחולתן המחייבת והאכיפה של יתר סעיפי התקנון.
  • כל ויתור, דחיה, ארכה או הקלה מצד העיתון ו/או החברה כלפי המשתמש לא יהוו תקדים, לא יפעלו לחובת העיתון ו/או החברה ולא ייחשבו כויתור על זכויותיה על פי התקנון, למעט במקרה של ויתור מפורש, המתייחס ספציפית, בכתב, להוראות התקנון.
  • העיתון ו/או החברה רשאית להעביר ו/או להסב את תקנון זה, ו/או הזכויות ו/או החובות הכלולות ו/או הנובעות ממנו, באופן מלא או חלקי, ליחיד, תאגיד או כל גוף משפטי חוקי, לרבות חברת אם, חברת בת, חברה קשורה, על דרך של העברה, מכירה, הקניה, מיזוג, פיצול, איחוד ועוד, ללא צורך בהודעה מוקדמת או בהסכמת המשתמש.
  • השימוש באתרים וביישומים כפוף ומותנה בהסכמת המשתמש לאמור בתקנון זה. השימוש באתרים מעיד על הסכמת המשתמש לתנאים אלה. המשתמש מצהיר ומאשר בזאת כי תנאי השימוש באתרים וביישומים ידועים לו וכי הוא מתחייב לפעול על פיהם.
  • תנאי השימוש באתרים וביישומים מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והם מתייחסים לגברים ולנשים כאחד.
  • מובהר בזאת, כי רק האמור בתקנון זה יחייב את העיתון ו/או החברה.
  • הרכישה של מוצר מהאתר תעשה בהתאם לתקני תשלום באמצעות כרטיסי אשראי נתוני תעשיית האבטחה מדיניות אבטחת מידע והוראות פרוצדוראליות.
  • המשתמש מוותר בזאת ויתור מוחלט על כל טענה, תביעה או דרישה שלו מהעיתון ו/או מהחברה בגין כל נזק שיצמח משימוש באתר או בתכניו בניגוד לתקנון זה או בניגוד לחוקי המדינה בה נעשה השימוש.
  • אם ברצונך לפנות אלינו אנא שלח דואר אלקטרוני ל: info@bereshit-news.co.il

טל': 03-5343937 פקס: 03-5345326

הגלישה והשימוש באתר וביישומיו הנם אך ורק בכפוף לעמידה בכל תנאי השימוש לפי תקנון זה.