לעוף עם המוזיקה
לא מעט להקות ואמנים גדולים הגיעו להופיע בישראל, אבל ברוב המקרים, עדיף לטוס לשמוע אותם בחו"ל

ההופעה הראשונה שלי בחו”ל היא הופעה שלא ראיתי. קיץ 1980, פעם ראשונה בלונדון, עם ההורים. אבא לקח מלון קטן בבעלות הודים בשכונת ארלס קורט. יומיים לפני הטיסה חזרה לישראל יצאתי לשיטוט ברחובות. קניתי קסטות בפינת הרחוב ושתיתי מיץ, כשנכנסו משאיות אל הרחוב הקטן והחלו לפרוק ציוד כבד. הייתי בן 16, סקרן וחקרן, ניגשתי אל הפועלים האנגלים בגופיות ושאלתי מה הם עושים. “היי, בחור”, אמר בלונדי גבוה וצרוב שמש ללא חולצה, “יש הופעה מחר בלילה”.
הופעה? של מי? התעניינתי. הברנש הצביע על אחת המכולות. PINK FLOYD – היה מודפס עליה. לבי עצר מלכת.
רצתי הכי מהר שיכולתי אל המלון וסיפרתי להורים שלי. פינק פלויד היתה מהלהקות האהובות עלי, את “החומה” הרצתי על הפטיפון בסלון שוב ושוב ושוב במהלך החודשים שחלפו מאז צאתו לאור, וגם אמא שלי כבר הכירה די טוב את רוב השירים…
תוכן בלעדי למנויי בראשית
לצפייה התחברו או הצטרפו (שבוע ראשון מתנה!)

לא משנה אם תפתחו היום את ערוץ 13,14, Y-net, וואלה או מאקו, סביר להניח שתמצאו את אותו תמהיל ידיעות שנע על הספקטרום בין תחזיות אפוקליפטיות, פרסומות וקליקבייטים.
מה זה עושה לתודעה שלנו? איך זה משפיע עלינו שכולם מתבוננים על העולם דרך אותו פילטר שחור, מתועש וחסר חיים? איך זה משפיע על התודעה שלך?
טים קוק מנכ”ל אפל אמר פעם “אם אתה לא משלם על מוצר, כנראה שהמוצר זה אתה”. בבראשית אנחנו מציעים לך להפסיק להיות המוצר של מהנדסי התודעה והתקשורת. אנחנו מזמינים אותך להחזיק בכיס עוד זוג משקפיים, כזה שאפשר להתבונן דרכו כשהכל נראה שחור ולראות שיש גם זווית אחרת, שממנה רואים צבעים ואהבה ואור, ולדעת שבזכותך קיים אמצעי תקשורת אחד שלעולם לא ימכור את הנשמה.

מנוי דיגיטלי – גישה מלאה לספריית התוכן של בראשית

מנוי חודשי למגזין “בראשית” – חודש ניסיון

תגובות