טרמינל איי לאב יו

לפני שנתיים מצא תיאטרון אילת בית בטרמינל הישן של אילת, ובשבעה באוקטובר הוא הפך גם למרכז לוגיסטי של עקורי הדרום. מרווה קובי בראיון מרגש עם יוצריו

לפני שנתיים מצא תיאטרון אילת בית בטרמינל הישן של אילת, ובשבעה באוקטובר הוא הפך גם למרכז לוגיסטי של עקורי הדרום. מרווה קובי בראיון מרגש עם יוצריו

כדי לצפות במאמר זה עליך להירשם כמנוי דיגיטלי או כמנוי למגזין. במידה וכבר יש ברשותך מנוי יש להתחבר.

כתבות שאולי יעניינו אותך

הפטריה שלך חזרה

האווירה הפוליטית בארה"ב דוחפת בעוז להסלמה בעימות עם רוסיה, המערב כולו מאוחד בהתנגדות לפשרה. המושג "מלחמה גרעינית" חוזר לשולחן. בפעם הקודמת שזה כמעט קרה, היו בשתי המעצמות מי שבלמו ברגע האחרון את הלחיצה על הכפתור האדום. האם גם עכשיו יימצאו אנשים כמו ואסילי ארחיפוב או ג'ון קנדי?

האווירה הפוליטית בארה”ב דוחפת בעוז להסלמה בעימות עם רוסיה, המערב כולו מאוחד בהתנגדות לפשרה. המושג “מלחמה גרעינית” חוזר לשולחן. בפעם הקודמת שזה כמעט קרה, היו בשתי המעצמות מי שבלמו ברגע האחרון את הלחיצה על הכפתור האדום. האם גם עכשיו יימצאו אנשים כמו ואסילי ארחיפוב או ג’ון קנדי?

המורד מקמלוט

אחרי שדיווחנו כאן על ריצתו לנשיאות של רון דסנטיס מטעם המפלגה הרפובליקנית, מפציע בובי קנדי ג'וניור בתור הקלף הפרוע של הדמוקרטים. האם המירוץ הבא לנשיאות ארה"ב יתקיים בין שני מתנגדי גלובליזם, או שגם הפעם מדובר בשועל בתחפושת אפרוח?

אחרי שדיווחנו כאן על ריצתו לנשיאות של רון דסנטיס מטעם המפלגה הרפובליקנית, מפציע בובי קנדי ג’וניור בתור הקלף הפרוע של הדמוקרטים. האם המירוץ הבא לנשיאות ארה”ב יתקיים בין שני מתנגדי גלובליזם, או שגם הפעם מדובר בשועל בתחפושת אפרוח?

[login_fail_messaging]