אם עץ מנגן לבד ביער

שיטת הפלייליסט ומותם של הדיסקים כמעט לא מאפשרים לאמנים חדשים ונהדרים למצוא קהל ולשרוד. אם לא יתחולל שינוי גדול, יתכן שלעולם לא נכיר את האריק איינשטיין הבא

כמי שכותב על אמנים רבים בעיתונות, חבר באקו”ם, ולפעמים יושב בוועדות שיפוט שונות, אני נחשף לכל כך הרבה יופי ואיכות שלמרבה הצער לעתים קרובות אינם מגיעים אל הקהל הפוטנציאלי שלהם.

הזמר העברי קרוב ללבי במיוחד והוא בעיניי אחד ההישגים התרבותיים העצומים של מדינת ישראל. המוזיקה שנוצרה ונוצרת כאן היא פלא. מדי יום רביעי בתוכניתי “רביעי עברי” (ב-אקו99) אני נהנה לחלוק עם המאזינים את האהבה העזה שלי. הקדשתי תכניות שלמות לשירי ילדים בעברית, לשירי הלהקות הצבאיות, לשירים שנכתבו על ירושלים, לשירים של נשים-יוצרות, לשירים…


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

כתבות שאולי יעניינו אותך

טונה, מחוץ לפחית

הוא לא רק אחד היוצרים והמבצעים המוכשרים בישראל – הראפר טונה הוא שריד אחרון לרוק'נרול אמיתי שלא מפחד ממחאה אלא טורף אותה בלהט

הוא לא רק אחד היוצרים והמבצעים המוכשרים בישראל –
הראפר טונה הוא שריד אחרון לרוק’נרול אמיתי שלא מפחד
ממחאה אלא טורף אותה בלהט

תרופת סבתא

אחרי שהפציעה גם בשמי הרייטינג של הטלוויזיה, הדמות הקומית של גברת רביע הפכה לתופעה סנסנציונית וחוצת ז'אנרים כשהיא מעבירה טיפולים זוגיים מהפכניים על הבמה, מול אולמות מלאים. נועם אנקר הזמינה למיטת הטיפולים את דניאל קישינובסקי, השחקן שמאחורי הדמות, ולמדה על מערכת היחסים העדינה שבין הסבתא זפטא לבין הנער שכמעט איבד את רגליו

אחרי שהפציעה גם בשמי הרייטינג של הטלוויזיה, הדמות הקומית של גברת רביע הפכה לתופעה סנסנציונית וחוצת ז’אנרים כשהיא מעבירה טיפולים זוגיים מהפכניים על הבמה, מול אולמות מלאים. נועם אנקר הזמינה למיטת הטיפולים את דניאל קישינובסקי, השחקן שמאחורי הדמות, ולמדה על מערכת היחסים העדינה שבין הסבתא זפטא לבין הנער שכמעט איבד את רגליו

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]