נשים חודרות לא פחות מגברים

לקח לי שנים להבין שהציפייה שלי מגברים לפתיחות רגשית לא שונה מהותית הציפייה שלהם ממני לפתיחות גופנית

“כמו שנשים יכולות להיחדר דרך איבר המין שלהן, גבר יכול להיחדר דרך הלב שלו”. מורה שלי למיניות זרקה את המשפט הזה לחלל החדר כאילו היה רק עוד משפט ברצף הדברים שלה. אבל עבורי זה היה מהרגעים האלה שמשפט קצר מבליח, ממשיך להדהד עוד זמן רב אחרי, ולי באופן אישי הוא הפיל הרבה אסימונים. משפט משנה חיים. פתאום קלטתי שבלי להתכוון בכלל, חדרתי ופלשתי ללב של גברים כמה פעמים בחיי. היו שם עוד תובנות, חלקן היו נעימות כי הן הביאו איתן התבהרות והבנה עמוקה של העולם הגברי. אבל היה גם צער עמוק על מפגשים מסוימים שחוויתי עם גברים בחיי.

אזהרת קריאה: הטור הזה יהיה טקסט מגדרי וקצת מכליל. מי שקשה לו/ה עם מגדריות, הגדרות, הכללות, כדאי שייקח נשימה כי אין מה לעשות, זה הולך להיות טור קצת כזה, בעיקר לטובת העברת המסר. אנחנו חיים בעידן חדש שבו נדמה שהרבה מהפערים המגדריים הולכים ומצטמצמים…


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

כתבות שאולי יעניינו אותך

עת השתחררתי הרופאים לא המליצו לי דבר

משבר נפשי של אחרי-הודו הוביל את לילה מאיה חפר לאשפוז כפוי במחלקה הפסיכיאטרית. לאחר החווייה הקשה, ובמהלך ההחלמה, החלה ללמוד עבודה עבודה סוציאלית, והיא השתתפה בהקמה ובניהול של "דיאלוג פתוח ישראל", ששואף לשנות מהיסוד את הגישה והטיפול בפגועי נפש

משבר נפשי של אחרי-הודו הוביל את לילה מאיה חפר לאשפוז כפוי במחלקה הפסיכיאטרית. לאחר החווייה הקשה, ובמהלך ההחלמה, החלה ללמוד עבודה עבודה סוציאלית, והיא השתתפה בהקמה ובניהול של “דיאלוג פתוח ישראל”, ששואף לשנות מהיסוד את הגישה והטיפול בפגועי נפש

תרופת סבתא

אחרי שהפציעה גם בשמי הרייטינג של הטלוויזיה, הדמות הקומית של גברת רביע הפכה לתופעה סנסנציונית וחוצת ז'אנרים כשהיא מעבירה טיפולים זוגיים מהפכניים על הבמה, מול אולמות מלאים. נועם אנקר הזמינה למיטת הטיפולים את דניאל קישינובסקי, השחקן שמאחורי הדמות, ולמדה על מערכת היחסים העדינה שבין הסבתא זפטא לבין הנער שכמעט איבד את רגליו

אחרי שהפציעה גם בשמי הרייטינג של הטלוויזיה, הדמות הקומית של גברת רביע הפכה לתופעה סנסנציונית וחוצת ז’אנרים כשהיא מעבירה טיפולים זוגיים מהפכניים על הבמה, מול אולמות מלאים. נועם אנקר הזמינה למיטת הטיפולים את דניאל קישינובסקי, השחקן שמאחורי הדמות, ולמדה על מערכת היחסים העדינה שבין הסבתא זפטא לבין הנער שכמעט איבד את רגליו

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]