“אל תצפו לחמלה!”

הציבור הליברלי מזועזע מהכוונה להגביל זכויות של להט"בים. שומו שמיים, איפה נשמע דבר כזה להפלות ציבור שלם ולשלול את זכויות האזרח שלו? אה, רגע

ממשלה חדשה מוקמת בישראל, כידוע, חודש כן חודש לא, (החודש כן). זה הנוהג בשנים האחרונות: השלטון עושה את עצמו עומד לבחירה, האזרחים עושים את עצמם שלבחירה שלהם יש משמעות, וכולם חוזרים הביתה מרוצים והכל ממשיך כרגיל כאילו לא קרה כלום, מלבד זעקות השבר הרגילות של המשתתפים הרגילים מכל הצדדים, להבטחת חוויה דמוקרטית ישראלית רעננה ומרגשת לאורך כל השנה (להזמנת דגם תצוגה ללא התחייבות השאירו הודעה לרובוט בתחתית המסך). 

במסגרת המסורת הישראלית הנאה הזו, שכמעט כל מי שגדלו פה נפלו שבויים בקסמיה בפרק כלשהו של חייהם, הושבעה הפעם ממשלה לא של השמאל הקיצוני ומעמד הניידים הטרנסג’נדרי הבינלאומי אלא של פונדמנטליסטים נטולי כבוד לדמוקרטיה. 


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

כתבות שאולי יעניינו אותך

קיצור תולדות החמאס

מי שמאשימים את נתניהו בהחלטה לבנות את החמאס חוטאים לאמת: הוא בהחלט שיכלל את השיטה, אבל היא נולדה פה עוד בשנות ה-70' העליזות והגיעה לשיא שגשוגה בזכות הספונסרים מארה"ב וקטאר. הרבה אינטרסים כרוכים בסיפור הזה, שלום וביטחון אינם כלולים בהם

מני אביב צולל לעומק כדי לגלות מי הם האחראים האמיתיים להקמת ארגון החמאס. התשובה, למרבה ההפתעה, היא לא ביבי

המורד מקמלוט

אחרי שדיווחנו כאן על ריצתו לנשיאות של רון דסנטיס מטעם המפלגה הרפובליקנית, מפציע בובי קנדי ג'וניור בתור הקלף הפרוע של הדמוקרטים. האם המירוץ הבא לנשיאות ארה"ב יתקיים בין שני מתנגדי גלובליזם, או שגם הפעם מדובר בשועל בתחפושת אפרוח?

אחרי שדיווחנו כאן על ריצתו לנשיאות של רון דסנטיס מטעם המפלגה הרפובליקנית, מפציע בובי קנדי ג’וניור בתור הקלף הפרוע של הדמוקרטים. האם המירוץ הבא לנשיאות ארה”ב יתקיים בין שני מתנגדי גלובליזם, או שגם הפעם מדובר בשועל בתחפושת אפרוח?

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]