השקרים של צה״ל – באוויר, בים וביבשה, בלי בושה

גם בתקופת הקורונה המשיך צה"ל במסורת העתיקה: מאשימים את השין גימל

בעשורים האחרונים הלכה והתפתחה בעולם תעשיית השקר הממסדי. השקר מכובס ומולבן כאמת, האמת מוצאת עצמה קורבן נרדף ומכונה “פייק”. תהליך עגום זה לא פסח ארצנו הקטנטונת וגם לא על הצבא המוסרי ביותר בעולם. במהלך השנים אנו עדים לניצול ציני של אמון הציבור בידי המערכת הצבאית ושופריה. מן המפורסמות הוא שצה”ל דואג לכסת”ח את העוולות של מפקדיו, לגלגל לא פעם את האשמה על ה־ש.ג, לעוות את הנתונים בעימות עם האוכלוסייה הפלסטינית כדי שיתאים לנרטיב הרצוי, ולעטוף בסיסמאות חלולות את נסיבות מותם התמוהות של משרתים במדים. 

במהלך התמודדות עם משבר הקורונה, שיטה צה”ל בחייליו ובציבור כולו, ועשה זאת בתחכום רב…


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

כתבות שאולי יעניינו אותך

במותם ציוו לנו את המוות

יום הזיכרון מהלל את זכרם של חיילים שנפלו בהגנה על המולדת. אבל סיבת המוות המובילה של חיילים בסדיר היא התאבדות. השניה - תאונות אימונים. השלישית - תאונות דרכים. ונזכור את כולם?

יום הזיכרון מהלל את זכרם של חיילים שנפלו בהגנה על המולדת. אבל סיבת המוות המובילה של חיילים בסדיר היא התאבדות. השניה – תאונות אימונים. השלישית – תאונות דרכים. ונזכור את כולם?

למה לארץ הכי מסובכת בעולם אין חוקה?

מרגע הקמת המדינה עלה הצורך לחוקק חוקה לישראל, וכמוה השאלה איזו סמכות תינתן לבית המשפט כרשות מאזנת למחוקקי החוקים. ומאז ועד היום, כולם עוסקים בניסיון להיפטר מתפוח האדמה הלוהט הזה. עכשיו תורו של בג"צ

אירית ינקוביץ מפשטת את השפה המשפטית סביב השאלה החמה ומוצאת את הסיבה לכל מחדל כאן – החיפוף

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]