אביב קפוא בפריז
מה קורה כשמיליארדרים מקטאר אוספים לקבוצת כדורגל אחת את גדולי הכדורגלנים בעולם? מה שקרה לקבוצות על-חלל שכאלה בעבר: כלום

למרות הפופולאריות של העונה בקרב המין האנושי ורוב בעלי החיים, לא כולם רואים באביב סיבה למסיבה. יש קבוצות כדורגל שדווקא חוששות בכל שנה מבוא האביב, ולא רואות בתקופה הזאת משהו לצפות לו. דוגמה טובה למי שפיחו קדחת אביב כרונית הם השחקנים, האוהדים, וחברי ההנהלה של פריז סן ז’רמן.
המסלול שעושה הקבוצה הבכירה של עיר האורות בכל עונה בעשור האחרון הוא כל כך קבוע ויציב, שאפשר לכוון על פיו שעון. בקיץ, הם דואגים להחתמת אסופה של שחקנים כשרוניים ומוכרים מאוד, על מנת שיצטרפו לסגל הקבוצה הנוצץ גם ככה. בסתיו, עם תחילת העונה, הם יוצאים לדרך במהירות האור ובדרך כלל שוברים שיאים על שמאל ועל ימין. ואז פתאום זה מתחיל לג’עג’ע משום מה…
תוכן בלעדי למנויי בראשית
לצפייה התחברו או הצטרפו (שבוע ראשון מתנה!)

לא משנה אם תפתחו היום את ערוץ 13,14, Y-net, וואלה או מאקו, סביר להניח שתמצאו את אותו תמהיל ידיעות שנע על הספקטרום בין תחזיות אפוקליפטיות, פרסומות וקליקבייטים.
מה זה עושה לתודעה שלנו? איך זה משפיע עלינו שכולם מתבוננים על העולם דרך אותו פילטר שחור, מתועש וחסר חיים? איך זה משפיע על התודעה שלך?
טים קוק מנכ”ל אפל אמר פעם “אם אתה לא משלם על מוצר, כנראה שהמוצר זה אתה”. בבראשית אנחנו מציעים לך להפסיק להיות המוצר של מהנדסי התודעה והתקשורת. אנחנו מזמינים אותך להחזיק בכיס עוד זוג משקפיים, כזה שאפשר להתבונן דרכו כשהכל נראה שחור ולראות שיש גם זווית אחרת, שממנה רואים צבעים ואהבה ואור, ולדעת שבזכותך קיים אמצעי תקשורת אחד שלעולם לא ימכור את הנשמה.

מנוי דיגיטלי – גישה מלאה לספריית התוכן של בראשית

מנוי חודשי למגזין “בראשית” – חודש ניסיון

תגובות