למה מה קיירי?

אנטישמי הזוי ומטורלל, או הנפש העצמאית האחרונה ב-NBA? קיירי ארווינג מוכיח שאפשר להיות גם וגם, וגם וגם וגם

לפני שבוע עורר כוכב ה-NBA קיירי אירווינג (ולא בפעם הראשונה) מהומה תקשורתית גדולה כשפרסם בעמוד שלו ברשתות החברתיות קישור לסרט משנת 2018 בשם “Hebrews to Negroes: Wake Up Black America”. לפי התיאור שלו באמזון, הסרט (המבוסס על ספר בעל אותו שם שיצא ב-2015), “חושף את זהותם האמיתית של בני ישראל על ידי הצגת מוצאם האתני של אברהם, ישמעאל, יצחק, יעקב, בני חם, שם ויפת. גלו מה האיסלאם, היהדות והנצרות הסתירו במשך מאות שנים בנוגע לזהות התנ”כית האמיתית של אלה המכונים שחורים, בסרט המכיל מחקרים רבים”.

וכך נחשפו בן-ליל 23 מיליון עוקביו של אירווינג ברשתות החברתיות השונות, ללא כל הסבר נלווה, לספר ולסרט הרחוקים מלהציג את ה”אמיתות” המתוארות במילותיו של אירווינג. מה שכן הוצג היה הדהוד של מסרים אנטישמיים וציטוטים מפוברקים שמתיישרים עם עלילות אנטישמיות ותיקות בנוסח הפרוטוקולים של זקני ציון: היהודים שולטים במוקדי הכוח בעולם ואף אחראיים לגזענות כלפי שחורים ועבדות. כל זאת במסגרת הטענה שלפיה האפרו-אמריקאים הם היהודים ה”אמיתיים”, בניגוד למתחזים האירופאים הלבנים…


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

כתבות שאולי יעניינו אותך

קיצור תולדות החמאס

מי שמאשימים את נתניהו בהחלטה לבנות את החמאס חוטאים לאמת: הוא בהחלט שיכלל את השיטה, אבל היא נולדה פה עוד בשנות ה-70' העליזות והגיעה לשיא שגשוגה בזכות הספונסרים מארה"ב וקטאר. הרבה אינטרסים כרוכים בסיפור הזה, שלום וביטחון אינם כלולים בהם

מני אביב צולל לעומק כדי לגלות מי הם האחראים האמיתיים להקמת ארגון החמאס. התשובה, למרבה ההפתעה, היא לא ביבי

המורד מקמלוט

אחרי שדיווחנו כאן על ריצתו לנשיאות של רון דסנטיס מטעם המפלגה הרפובליקנית, מפציע בובי קנדי ג'וניור בתור הקלף הפרוע של הדמוקרטים. האם המירוץ הבא לנשיאות ארה"ב יתקיים בין שני מתנגדי גלובליזם, או שגם הפעם מדובר בשועל בתחפושת אפרוח?

אחרי שדיווחנו כאן על ריצתו לנשיאות של רון דסנטיס מטעם המפלגה הרפובליקנית, מפציע בובי קנדי ג’וניור בתור הקלף הפרוע של הדמוקרטים. האם המירוץ הבא לנשיאות ארה”ב יתקיים בין שני מתנגדי גלובליזם, או שגם הפעם מדובר בשועל בתחפושת אפרוח?

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]