להפגין בעד נתניהו זאת עסקה מצויינת

אלון מזרחי עם 10 סיבות למה כל אחד צריך לצאת להפגין נגד הממשלה החדשה

בגלל ערך הדירה של סבתא

נכון, לא קנית אותה בעצמך. ונכון, סבא וסבתא קנו את הדירה הזו בכמה גרושים בשנות החמישים, או מוקדם יותר מזה, והיום היא שווה חמישה מיליון שקל ומניבה הכנסות של כמאה עד מאה חמישים אלף שקל בשנה, וזה לפני התמ”א. אבל כל זה לא עניין של הפשיסטים. להם אין שום זכות שבעולם לפגוע במעמדה הדמוקרטי ההייטקיסטי הבינלאומי של ישראל עם שורת חוקים פשיסטיים ודרקוניים להחריד שכל התכלית שלהם היא כאילו לפגוע בערך הנדל”ן של התל אביבים שנואי נפשם. 

בשורה התחתונה: הדירה של סבתא זיכתה אותך במיליונים, אבל אלה המיליונים שלך, ולא של אף ביביסט אלים, חמום מוח וחסר כבוד לדמוקרטיה.  

כי ראית כבר הכל בנטפליקס 

בוא, כבר הגעת לסוף של נטפליקס. אין יותר מה לראות. את “הזרג הבלקני”, על עלילות ילד עם כישרון יוצא דופן מעיירה קטנה באלבניה ראית; גם את “שועלי המסדרונות מיפן” על התככים באימפריית רכב אוריינטלית, את “נפילת השזלונג ברחוב חרובי”, שמתאר את עלילותיהם של משפחת רפדים מנאפולי ראית גם כן, ואפילו את “זנבות בשלג, על ארגון פשע פיני ואת “אחותך בקפה”, על מערכות היחסים האנושיות המרגשות בבית קפה אחד בברזיל כבר ראית, שלא לדבר על “אחוות המחוגים”, על כנופיה של שודדי אמנות פיסחים באיי הבהאמס, ואת “עתיד מרגש” על רובוטים אנדרואידים טרנסג’נדרים בתעשיית המין של מאדים, 2222. בקיצור, ראית הכל ועד שלא יעלו כמה עונות חדשות הכי טוב שתצא קצת להפגין.   


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

כתבות שאולי יעניינו אותך

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]