מצב חצב

מדי שבוע יעביר כאן עמׂר בוגר (מומחה מדופלם בהתנהלות לא כלכלית ומספר 5 מיליארד ברשימת עשירי העולם), מדריך לחיים ללא מסגרת אשראי. והשבוע: איך לא לפספס את הסתיו לפני שהוא נגמר.

אם אלוהים היה מחליט שצריך להדק את החגורה ולפטר מישהי מעונות השנה אז נראה לי שהסתיו היה מוזמן ראשון לשימוע. הוא בטח היה יושב שם, בוהה בתוגה ומחכה שישחררו אותו כבר לרחם על עצמו מול הים. כי אין ספק שהקיץ פה נותן בראש ועל החורף אפשר להתלונן שהוא חסר תקציבים ולא משקיע אבל הוא עדיין נותן קצת פה ושם עם רעמים, מטרים וקור שמורגש באופן יחסי (בעיקר כי אבותינו לא בנו בתים שמותאמים לחורף ואנחנו עצמנו לא ממש יודעים להתלבש, או לשתות).

בסה”כ, עם כל הכותרות האדומות על משבר האקלים, החורפים האחרונים בארץ דווקא כן הזכירו את אלה כשהיינו ילדים והכנרת מלאה כל כך שאין לערסים כבר איפה להתקהל, אבל בואו לא ניתן לעובדות לקלקל את הפופולאריות של משבר האקלים (אני אישית חושב שלא הרבה השתנה, בדומה לכותרות על האלימות במגזר הערבי, אנחנו פשוט שומעים על זה יותר, ואולי טוב שכך כדי שנוכל לשנות דרכינו). והאביב, עם החיוניות שלו, מעלה גל של פרסומים לעודד צרכנות ונסגר בגל חום של פסח שמצהיב את כל הירוק…


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]