לביאה

הייתי בביקור בספארי של רמת גן.
עלבונה של ג’ונגל הלביאה המפוארת וצהובת העיניים מהספארי ברמת-גן היה קשה מנשוא, כשהמטפל איים עליה במוט, וניתב אותה לעבר חלק כזה או אחר של המכלאה.
לבי נחמץ בקרבי. מושפלת, כנועה, מורגלת בתנועות קבועות, מילאה אחר הוראותיו בניגוד גמור לכל האינסטינקטים הקדומים שלה.
הניחה לו לבודד אותה מגוריה, כדי שיוכלו להוציא אותם החוצה, לראווה, לצרכי יחסי ציבור של הספארי.
בלילה לא הצלחתי לישון. ראיתי את ג’ונגל היפהפיה מול העיניים. רציתי לתבוע את עלבונה, ולא ידעתי איך…
תוכן בלעדי למנויי בראשית
לצפייה התחברו או הצטרפו (שבוע ראשון מתנה!)

לא משנה אם תפתחו היום את ערוץ 13,14, Y-net, וואלה או מאקו, סביר להניח שתמצאו את אותו תמהיל ידיעות שנע על הספקטרום בין תחזיות אפוקליפטיות, פרסומות וקליקבייטים.
מה זה עושה לתודעה שלנו? איך זה משפיע עלינו שכולם מתבוננים על העולם דרך אותו פילטר שחור, מתועש וחסר חיים? איך זה משפיע על התודעה שלך?
טים קוק מנכ”ל אפל אמר פעם “אם אתה לא משלם על מוצר, כנראה שהמוצר זה אתה”. בבראשית אנחנו מציעים לך להפסיק להיות המוצר של מהנדסי התודעה והתקשורת. אנחנו מזמינים אותך להחזיק בכיס עוד זוג משקפיים, כזה שאפשר להתבונן דרכו כשהכל נראה שחור ולראות שיש גם זווית אחרת, שממנה רואים צבעים ואהבה ואור, ולדעת שבזכותך קיים אמצעי תקשורת אחד שלעולם לא ימכור את הנשמה.

מנוי דיגיטלי – גישה מלאה לספריית התוכן של בראשית

מנוי חודשי למגזין “בראשית” – חודש ניסיון

תגובות