כיסופים נשברים

סיפור מהמגירה - מני אביב

איור מאת יסמין רונאל

בלילה ההוא נמסה נפשה כחלב על מיטתי, אבל גופה היה מסוגף ומרותק על צידו, וכל הנתיבים אליו נחסמו. עיניה רטטו כאשר בלמה את כף ידי המגששת על בטנה. “אני פצועה. הליטופים שלך לא יעזרו,” אמרה בעוד השינה נופלת עליה, ועד אשר קמה עם שחר והסתלקה נשחקתי תחת משא התשוקה. בימים שבאו היא נותרה מרוחקת ובלתי מושגת. חותמה דהה מעט בזרם הזמן, עד שערב אחד שלחה לפתע מסרון קצר. “אני רוצה לשכב איתך על המזרן,” כך כתבה, “רק תניח בבקשה לגוף שלי.” “אין סיכוי,” השבתי, “אם לא אוכל לגעת בך אני אשתגע.” בלילה בקעו געגועיי מן התהום וטרפו את חלומותיי, ועוד לפני שהציצה השמש בשיפולי האופק התקשרתי אליה.

“אולי ניפגש על החוף,” הצעתי, “באוויר הפתוח תרגישי יותר בטוחה.” “אפשר לנסות,” השיבה בקול ספקני שעוד התאמץ להפריד את מוץ החלום מתבן המציאות. על החול הפריך, לנגד חרונו של הים המסתער, התמוססו מילותינו בלחות הסמיכה. היא שמרה ממני מרחק כל עוד הילכנו לאורך נתיב המים, עד אשר עצרה ונטלה את כף ידי והישירה מבט נוקב אל תוך עיניי…


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

כתבות שאולי יעניינו אותך

המורד מקמלוט

אחרי שדיווחנו כאן על ריצתו לנשיאות של רון דסנטיס מטעם המפלגה הרפובליקנית, מפציע בובי קנדי ג'וניור בתור הקלף הפרוע של הדמוקרטים. האם המירוץ הבא לנשיאות ארה"ב יתקיים בין שני מתנגדי גלובליזם, או שגם הפעם מדובר בשועל בתחפושת אפרוח?

אחרי שדיווחנו כאן על ריצתו לנשיאות של רון דסנטיס מטעם המפלגה הרפובליקנית, מפציע בובי קנדי ג’וניור בתור הקלף הפרוע של הדמוקרטים. האם המירוץ הבא לנשיאות ארה”ב יתקיים בין שני מתנגדי גלובליזם, או שגם הפעם מדובר בשועל בתחפושת אפרוח?

מכחישי קימורים

תנועת כדור הארץ השטוח קיבלה תנופה מחודשת בשנים האחרונות, ומצטרפים אליה אנשים נבונים מהישוב. מה מושך כל כך ברעיון שכדור הארץ הוא דיסק שטוח שלא זז לשום מקום? אולי זו תופעת לוואי של אובדן אמון במוסדות שסמכנו עליהם בעיוורון. אולי הגעגוע לימים קדומים ותמים יותר של האנושות. אולי זו תולדה של עידן הפייק ניוז, שבו כל אחד יכול לבחור לו סיפור ולמצוא ראיות ברשת. אולי זו בכלל מזימה מתוחכמת, הטרלה ממסדית שנועדה לפגוע באמינותו של כל מי שמתנגד לקול המרכזי. ואולי - כפי שטוענים השטוחיסטים - פשוט כי הארץ מעולם לא היתה עגולה

תנועת כדור הארץ השטוח קיבלה תנופה מחודשת בשנים האחרונות, ומצטרפים אליה אנשים נבונים מהישוב. מה מושך כל כך ברעיון שכדור הארץ הוא דיסק שטוח שלא זז לשום מקום?

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]