יחפים בריג’נסי

אילוסטרציה ריג'נסי

העולם האמיתי

מאז תחילתה של הרפתקת בראשית אני לומד המון דברים חדשים. חלקם קשורים לכל שרשרת הפרטים הנחוצים כדי להוציא בכל שבוע עיתון, וחלקם שיעורים חינם, על הדרך. אחד כזה אני חייב לבית שאירח אותנו עד לשבוע שעבר, מתחם “ריג’נסי” באזור התעשייה קיסריה. השם המדויק הוא לא בדיוק ריג’נסי, אבל זה לא העניין. העניין הוא שפתאום היה לי חור הצצה תלת–מימדי לעולם שעד עכשיו הכרתי רק משמועה, זה שמכונה בקרב חוגים נרחבים “העולם האמיתי”.

יום העבודה בריג’נסי מתחיל בחיפוש חנייה. למתחם שלנו אמנם יש חניה פנימית, אבל היא מיועדת לטייקונים הרבה יותר גדולים מאיתנו. ומכיוון שמסיבות הומניטריות יום העבודה שלנו לעולם לא יתחיל לפני 12 בצהריים, חיפוש החניה החופשית (באדום לבן, אין דו”חות) יכול לגזול בערך 20 דקות באמצעים קונבנציונלים, או חמש דקות גג אם מרמים ונעזרים בפיית החניה. מכאן מתחילה צעדת הבושה – בכל האזור הזה אין סתם הולכי רגל. אם אתה צועד ברחוב, סימן שאתה…


לקריאת הכתבה המלאה התחברו או הצטרפו לבראשית

כתבות שאולי יעניינו אותך

תרופת סבתא

אחרי שהפציעה גם בשמי הרייטינג של הטלוויזיה, הדמות הקומית של גברת רביע הפכה לתופעה סנסנציונית וחוצת ז'אנרים כשהיא מעבירה טיפולים זוגיים מהפכניים על הבמה, מול אולמות מלאים. נועם אנקר הזמינה למיטת הטיפולים את דניאל קישינובסקי, השחקן שמאחורי הדמות, ולמדה על מערכת היחסים העדינה שבין הסבתא זפטא לבין הנער שכמעט איבד את רגליו

אחרי שהפציעה גם בשמי הרייטינג של הטלוויזיה, הדמות הקומית של גברת רביע הפכה לתופעה סנסנציונית וחוצת ז’אנרים כשהיא מעבירה טיפולים זוגיים מהפכניים על הבמה, מול אולמות מלאים. נועם אנקר הזמינה למיטת הטיפולים את דניאל קישינובסקי, השחקן שמאחורי הדמות, ולמדה על מערכת היחסים העדינה שבין הסבתא זפטא לבין הנער שכמעט איבד את רגליו

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גבי היקר,
    הכתיבה המופלאה והכנה שלך הרבה פעמים מזכירה לי ציור. אני מרגישה שאתה מצייר מסרים באמצעות מילים. ☺️
    אבל מעבר לכתיבה עצמה הכתבה מלאת השראה להתבונן כל אחד על חייו, ולעשות אותם הרמוניים יותר. ואני מאמינה שכל אדם שהופך להרמוני עם עצמו, תורם להרמוניה של הסובבים.
    וכן, אני לגמרי בעד אנרכיה!!

[login_fail_messaging]