“ארגון הבריאות העולמי אחראי כבר שלוש שנים להגברת המחלות והמוות”

ד"ר פיטר אנדרו מק'קולו הוא, למרבה החן הפואטי, מומחה מוביל למחלות לב-כליות (שם, נהוג להאמין, שוכן המוסר האנושי). הוא ניהל את המחלקה הקרדיולוגית בבית-החולים ביילור טקסס, פירסם עשרות מחקרים פורצי דרך, עומד בראש האגודה הקרדיורנלית (לב-כליות) האמריקנית, ועורך שני מגזינים מקצועיים: "רפואה קרדיורנלית" ו"רפואה קרדיוווסקולרית". בתחילת החודש הוא הוזמן לנאום בפני הפרלמנט האירופי. הדברים שאמר שם צריכים להופיע בכותרות הראשיות של כל אמצעי התקשורת, אבל לא תמצאו להם רמז. אנו מביאים כאן תרגום חלקי, וקישור לסרטון עם הנאום המלא

“שלום לכולם ותודה על ההזמנה. אני מומחה באפידומולוגיה, ולהלן מסקנותיי בנושא וירוס הקוביד 19, השפעותיו ופגיעותיו, וכן בנוגע לפשעים שהתבצעו בנושא החיסונים והפגיעות שלהם. כיום אנו עדים בעולם לשני סוגים עיקריים של פגיעות: הסוג הראשון הוא פגיעות מווירוס סארס הקוביד 19 עצמו, והשני הוא הפגיעות שגרמו החיסונים.

“אני אומר זאת כעת ומנסה לומר זאת על כל במה, בקולי קולות, כי לארגון הבריאות העולמי יש תפקיד מרכזי בפיתוח שני סוגי הפגיעות הללו. ארגון הבריאות העולמי שולט בעולם הביו-פרמצבטיקה. קיים סינדיקט שחברים בו גופים רבים, ויש ביניהם שיתוף פעולה הדוק: האו”ם, קרן המטבע העולמית, הארגון הכלכלי הבין-לאומי, קרן רוקפלר, קרן גייטס, welcome trust, מינהל התרופות האמריקאי ועוד גופים שעובדים כולם בשיתוף פעולה, בתיאום מיוחד, שהשפעותיו מזעזעות.

“בתחילת התפרצות המגפה החלה חקירה של הארגון הבריאות העולמי, אך משום מה, תוך זמן קצר התהפכה המגמה וניכר כי הוא מכחיש את האירועים שמתרחשים ומסתיר מידע. בתחילת המגפה שלחנו שלושה גופים אובייקטיביים שנסעו לווהאן והתחילו להבין מה קורה שם. החומר האמיתי התקבל בישיבות התחקירים בקונגרס. התברר כי כמה אנשים, ביניהם אנתוני פאוצ’י וג’רמי פרר (שהיה לו תפקיד ב-welcome trust – שמגדיר את עצמו כארגון שמטרתו מחקר מדעי ומציאת פתרונות לבעיות בריאות בוערות העומדות בפני האנושות כולה). ג’רמי פרר הפך בהמשך למנהל מחלקת המחקר של ארגון הבריאות העולמי, ויחד עם הקונגרס האמריקני וארגון הבריאות העולמי הוביל את ההתנהלות השקרית. בינואר 2020 החלו כל אלה להסתיר מידע בדבר הינדוס וירוס הסארס קוביד 19, ולהסתיר את העובדה שהינדוס הווירוס נעשה בשיתוף פעולה מלא בין הממשל האמריקאי לממשלת סין. מאז פורסמו 12 מאמרים שקריים, שמטרתם היתה להסתיר את התקלות שנוצרו במהלך הינדוס הווירוס.

״100% ממקרי המוות כתוצאה מתופעה קרדיווסקולרית הם תוצאה של החיסון ולא של הווירוס. אין מחלה של קוביד שגורמת מוות מן הסיבה הזאת״

“רופאים כמונו, שעבדו בשטח, פעלו בתחילה על פי ההמלצות של ארגון הבריאות העולמי, אולם מאוחר יותר התברר כי ההנחיות שהוציאו הממשלות ושליחי הארגונים פגעו קשות בחולים. הם לא היו ישרים איתנו. במקום שנעבוד יחד, ונמצא דרכים לעזור כרופאים לחולים, התערבו ארגונים אלה אקטיבית כדי למנוע הבראה, כדי ליצור כאוס ובלבול, תוך מתן הנחיות מזיקות. בשטח הבנו, אנו הרופאים, כי נדרש טיפול מיידי, עם תחילת המחלה בחולה, וחיזוק מערכת החיסון שלו. אולם ארגון הבריאות העולמי מנע במכוון טיפולים שיכלו לעזור, מה שהוביל לתמותה רבה, ובנוסף לכך הציע הארגון טיפולים שגם הם הביאו לתמותה. זה מזעזע להבין שארגון הבריאות העולמי אינו מעוניין להפחית את הסבל האנושי אלא להגביר אותו.

מטה ארגון הבריאות העולמי: “מסוכן לבריאות הציבור”

“חבר עמיתיי ואני טוענים, טענות המבוססות מחקרית, כי ארגון הבריאות העולמי אחראי כבר שלוש שנים להגברת המחלות והמוות. בהתבוננות במחלה עצמה, כפי שהעדתי פעמים רבות, הדרך למנוע הדרדרות של המחלה ומוות כתוצאה מסארס קוביד 19 היא טיפול מקדים. טיפולים שונים, ופשוטים למדי, הוצעו כתרופות שאפשר לקחת בבית, ללא צורך באשפוז. חיזוק מערכת החיסון הטבעית היה מועיל בהחלט להתגברות על הווירוס עצמו, למניעת הדרדרות המחלה ולהבראה.

“אני הייתי היחיד שכתבתי אז ושאלתי מה יש בחיסון ואיך הוא עובד, עוד לפני שהוא יצא. ניסיתי לפעול במהרה. כל מה שידעתי אז הוא שבחיסון mRNA מכניסים קוד גנטי נוסף לפרוטאין ספייק שמחזק את הווירוס. זה גרוע מאוד – החיסון הכניס לגוף האנושי פרוטאין לזמן בלתי מוגבל. מה שלמדנו על החיסונים החריד אותנו. הם הכילו מרכיב שגרם להתחזקות הווירוס ולהחלשת מערכת החיסון לזמן בלתי מוגבל. הספייק נשאר בגוף אחרי הזריקה לפחות שישה חודשים, אם לא יותר, ואז לוקחים בוסטר של החיסון המגביר את נוכחות הפרוטאין. אין מחקר אחד שמוכיח כי ה-RNA נשבר, כי הוא סינטטי, ולא יכול להישבר. יש לנו מחקרים המוכיחים כי ה-mRNA נשאר חודש בגוף, כלומר, שהווירוס לא עוזב את הגוף. קיימים 3400 מחקרים המראים ומוכיחים כי הספייק פרוטאין גורם לארבעה סוגי מחלות:

״החיסון הכניס לגוף האנושי פרוטאין לזמן בלתי מוגבל. מה שלמדנו על החיסונים החריד אותנו. הם הכילו מרכיב שגרם להתחזקות הווירוס ולהחלשת מערכת החיסון לזמן בלתי מוגבל״

מחלות לב:

“מיוקרדיטיס – כולם מסכימים שהחיסונים גורמים למחלה זו. לפני הקוביד, היו לנו במשך שנים קווים מנחים לטיפול בקרדיולוגיה, שלפיהם למי שיש סימפטומים קרדיווסקולריים אסור לעשות ספורט בעוצמה גבוהה, כי זה עלול גרום להתקף לב. ולמרות זאת, למרות הידע המוקדם והמוכח הזה, חוסנו באירופה ובארה”ב כל הספורטאים הצעירים, אף על פי שלא היה להם כל סימן למחלה או סימפטום. אנשים בריאים התחסנו, ומאז אנחנו רואים אין-סוף התקפי לב בספורטאים צעירים. מבחינתי, את התקפי הלב האלה יצרו החיסונים, עד שיוכח אחרת.

“בתחום הקרדיולוגי קיימת תופעה נוספת – אנשים שמתעלפים בגלל ירידה מיידית בלחץ דם. ראינו זאת גם במדיה, אנשים שהופיעו בטלוויזיה ולפתע פשוט התעלפו. לא ראינו את התופעה הזאת כלל לפני כן. הפגיעה הקרדיווסקולרית בשל החיסון היא מוכחת. היום יש הרבה יותר פגיעות מבעבר. היום אנו רואים הרבה יותר מחלות קרדיולוגיות, יותר מאלה שנגרמו בעבר בגלל כולסטרול גבוה, לחץ דם גבוה וסוכרת.

“מבחינתי, את התקפי הלב האלה יצרו החיסונים” (פיטר מק’קולו)

מחלות נוירולוגיות

“סוג נוסף של פגיעות הן פגיעות נוירולוגיות – שבץ, דימום ותסמונת גיליאן ברה שגורמת מוות. יש עלייה בתופעות שיתוק איברים. עלייה בכאבי ראש, בטנטון ובעוד בעיות נוירולוגיות קשות.

קרישיות בדם

“עוד אנחנו מזהים קרישי דם שלא ראינו מעולם. ככל הנראה, הספייק פרוטאין שנמצא בתוך כלי הדם מייצר קרישי דם ענקיים. אנחנו מנסים למצוא פתרונות להמסתם, עד כה ללא הצלחה – אנו לא מצליחים למוסס אותם בטיפול, אי אפשר להוציא את הקרישים הללו מן הגוף והגוף ממשיך לייצר אותם.

פגיעות אימונולוגיות

“אנו מזהים גם פגיעות א-נורמליות במערכת החיסונית.

כל אחד ודאי שואל את עצמו אם הוא הבא בתור, או אם יהיה זה מישהו במשפחה שיתמוטט.

אנחנו כבר נמצאים שנתיים אחרי החיסונים. אני הבכיר בצוות המחקר הגדול ביותר שנערך בעולם בנוגע למוות כתוצאה מן החיסונים, בעזרת ניתוח נתונים של ניתוחים שלאחר המוות. המחקר כולל קריאה וניתוח-על, מטא-ניתוח, של 600 מחקרים ותוצאותיהם בנושא ממצאים אקדמיים פתולוגיים. בין השאר עולה כי 100% ממקרי המוות כתוצאה מתופעה קרדיווסקולרית הם תוצאה של החיסון ולא של הווירוס. אין מחלה של קוביד שגורמת מוות מן הסיבה הזאת.

מקרי תמותה שדווחו למערכת VARES האמריקאית בין השנים 1990 ל-2023

“היינו עדים לשלושה ‘סיפורים’ שקריים. הראשון הוא ש’הווירוס מסוכן’ ובגללו כל האוכלוסייה הוכנסה לסגרים ונכלאה; השני הוא שהחיסון בטוח ויעיל; את השקר השלישי מספרים לנו כעת, לפיו לא החיסון גרם לכל התופעות הרפואיות שהזכרנו אלא הווירוס עצמו. כל מה שראינו ב-2020 חוזר עכשיו, ב-2023. אל תאמינו לסיפורי השקר הללו. גם הספרות המקצועית בימינו היא מזעזעת. החיסון גורם לגלים עצומים של מחלות.

“ממחקר של שמלינג ואחרים מדנמרק עולה כי 30% מן המתחסנים לא סבלו כלל מתופעות לוואי, גם לא מכאב בזרוע. הגוף שלהם מתנהג כאילו לא חוסנו כלל. השאר – 70 האחוזים הנותרים – שחוסנו בדיוק באותו החיסון סבלו מתופעות לוואי מתונות עד קשות. 4.2% מהם, שזה אחוז גבוה מאוד, סבלו מתופעות קשות ביותר כמו שבץ, נכות, מוות פתאומי, התקפי לב ותופעות קשות אחרות. זה 4.2% מן התושבים באירופה שחוסנו. עשרה מיליון אמריקאים מדווחים על בעיות רפואיות כתוצאה מן החיסון – 7.7% אחוז מהם אושפזו בשל כך.

העיר ווהאן: הווירוס הונדס בשיתוף פעולה עם הממשל האמריקני

“מה הלאה? אסור שאיש בעולם יחוסן שוב. ב-11 ביוני 2022 יצא דוח של 39 גופי מחקר שהמליצו בעקבות המחקרים שלהם להסיר מן השוק את כל החיסונים בגלל סכנה למוות. אני ומומחים אחרים מתריעים בקונגרס ובסנט כי יש להוציא מן המשק את כל החיסונים והבוסטרים. בחודש מרץ 2023 יצאה קריאה בקונצנזוס רחב ביותר של רופאים כי יש להסיר את החיסונים מן המדפים. אני מצהיר כאן כי החיסונים אינם בטוחים לשימוש אנושי. אני קורא לארגון הבריאות האירופאי להפסיק את הלחץ ולהוריד את החיסונים. בארה”ב היום המגמה הזאת מתרחבת ויש אף תביעות משפטיות והליכים משפטיים שמטרתם לאסור את שימוש בחיסונים. המגמה מתרחבת ועוברת ממדינה למדינה.

“למרות כל הנאמר כאן עומד ארגון הבריאות העולמי מאחורי החיסונים. והוא חזק. אני מאמין שהארגון האירופאי יחסל את ארגון הבריאות העולמי, ימוטט אותו ולא ישאיר בידיו כל כוח והשפעה על מה שאנו עושים בנושא בריאות הציבור”.

כתבות שאולי יעניינו אותך

תסתכלו לנו בעיניים

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

עת השתחררתי הרופאים לא המליצו לי דבר

משבר נפשי של אחרי-הודו הוביל את לילה מאיה חפר לאשפוז כפוי במחלקה הפסיכיאטרית. לאחר החווייה הקשה, ובמהלך ההחלמה, החלה ללמוד עבודה עבודה סוציאלית, והיא השתתפה בהקמה ובניהול של "דיאלוג פתוח ישראל", ששואף לשנות מהיסוד את הגישה והטיפול בפגועי נפש

משבר נפשי של אחרי-הודו הוביל את לילה מאיה חפר לאשפוז כפוי במחלקה הפסיכיאטרית. לאחר החווייה הקשה, ובמהלך ההחלמה, החלה ללמוד עבודה עבודה סוציאלית, והיא השתתפה בהקמה ובניהול של “דיאלוג פתוח ישראל”, ששואף לשנות מהיסוד את הגישה והטיפול בפגועי נפש

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הנשיא טראמפ האשים את סין, ארגון הבריאות העולמי והאמריקאים חקרו. למה שיוליכו שולל את האוכלוסיה בעולם? בישראל בדקו את הרכב החיסון ולא היה בו שום דבר שאין בחיסון אחר אפילו לא את הוירוס המומת.
    שאלה שניה: למאמר שיצא היו צריכים להיות הוכחות במדידות וגרפים.מוכיחי המאמר לא הופיעו בשום מקום והוכיחו את מחקרם.אילו היו מדברים אל העולם היו מרוויחים המון כסף.
    פזייר אמרו במפורש שהחיסון הינו חיסון חירום ולא התחייבו לגביו. ישראל היתה הראשונה שבה נעשה החיסון.
    איפה משרד הבריאות שלנו שמנסה עכשיו לשדל להתחסן?
    אישית גם אני נגד לחסן. אבל, בכל זאת אנו זקוקים לממצאים ולתוצאות מחקרים שיובאו גם לארץ.
    בריאות לכולם וחג שמח

  2. מאמר חשוב , כתוב בצורה ברורה ,אם היה אפשר להעלות אותה למודעות האנשים שעדין לא מאמינים ורצים להתחסן שוב.
    במאמר מבא באופן ברור ביותר , שהזריקות חייבות לרדת מהמדפים ! ופה בישראל ,שולחים את ההמון להמשיך להתחסן ,כאילו והפעם יש שידרוג של הזריקה.
    שואה ,פשוט הרג המוני שבוצע ע”י הפחדה והינדוס התודעה .
    תודה לכם ולאפרת על המאמר החשוב הזה.

[login_fail_messaging]