loader image

מחברים את הנקודות

למרות שישראל הוגדרה בתור "המעבדה העולמית", שכחו פרט אחד קטן שחיוני לכל ניסוי של תרופה: מעקב אחר תופעות הלוואי. כך יכלו משרד הבריאות ואמצעי התקשורת להמשיך לקדם את קמפיין ה"יעיל ובטוח" ללא הפרעה. היום כבר ברור שלא יעיל ולא בטוח. אספנו בעבודת נמלים נתונים ממקורות שונים והתמונה שעולה מהם מחרידה בכל קנה מידה: מיליוני נפגעים קשה ברחבי העולם, עלייה של מאות אחוזים בלידות שקטות ובהפלות לא יזומות, במחלות לב בקרב ילדים, במוות מדום לב או שבץ מוחי בקרב צעירים, בסרטן טורבו ועוד. מתי הופך מחדל לפשע נגד האנושות?

עלייה של מאות אחוזים בלידות שקטות ובהפלות, מחלות קשות של ילדים, מוות מדום לב בקרב צעירים – היום כבר ברור שהחיסון נגד קורונה פגע במיליונים. מרווה קובי אספה את הנתונים

מאמר למנויים. התחבר/י. או הירשמ/י.

כתבות שאולי יעניינו אותך

זמן ריפוי

השבוע פרסמה רשות התרופות האוסטרלית ה - TGA דו"ח נוסף העוקב אחר הדיווחים של תופעות הלוואי המגיעות מהציבור. התמונה המצטיירת מהדו"ח הזה לא קלה לעיכול.

השבוע פרסמה רשות התרופות האוסטרלית ה – TGA דו”ח נוסף העוקב אחר הדיווחים של תופעות הלוואי המגיעות מהציבור. התמונה המצטיירת מהדו”ח הזה לא קלה לעיכול.

זריקת אמת

מה שהיה בתחילה טפטוף קל נהיה כבר מבול, שקר החיסונים נחשף. לפניכם אסופה של קטעים מתוך 20 ידיעות רלוונטיות שסייעו בחשיפת השקר ופורסמו בבראשית בזמן אמת

מה שהיה בתחילה טפטוף קל נהיה כבר מבול, שקר החיסונים נחשף.
לפניכם אסופה של קטעים מתוך 20 ידיעות רלוונטיות שסייעו בחשיפת השקר ופורסמו בבראשית בזמן אמת

[login_fail_messaging]