יומן מלחמה

בכל שבוע נסקור כאן את ההתפתחויות האחרונות במערכה העולמית על התודעה וחופש הפרט. השבוע: ישראל, ארה"ב, יפן ושבדיה


ישראל

ב–2020, התמותה ירדה, מתחילת החיסונים היא מזנקת

  הנתונים מדברים והם מעוררי דאגה ותהיה: על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת המגיפה 2020 מתו 2,000 בני אדם פחות מאשר בשנת החיסונים 2021. לגבי מספר מקרי המוות בחודשים ינואר עד יולי (כולל יולי) 2022, המצב כבר מבהיל: בשנת 2020 מתו בישראל 27,647 בני אדם. ב–2021 מתו 29,580 בני אדם. וב–2022 מתו 31,631 בני אדם. שימו לב: במהלך שבעת החודשים ינואר–יולי של 2022, מתו בישראל 4,000 בני אדם יותר מהמספר באותם חודשים בשנת 2020. 

האם משרד הבריאות חוקר? האם הוקמה ועדת בדיקה פנימית? חיצונית? האם הוקם צוות חירום? לא. החורף בפתח ובמשרד הבריאות עסוקים עכשיו בעידוד הציבור להתחסן נגד שפעת ונגד קורונה, והדבר האחרון שמעניין אותם כעת הוא תמותה עודפת (אולי בחלקה כתוצאה מחיסונים), פשוט עניין של סדרי עדיפויות.


ארה”ב

תביעה נגד פאוצ’י באשמת צנזורה לא חוקית ברשתות

  ב–21 באוקטובר הורה בית משפט פדרלי בצו לד”ר אנתוני פאוצ’י ולבכירים אחדים בממשל הפדרלי בארה”ב, להתייצב בפניו ולהעיד בשבועה על ראיות, לכאורה, לקנוניה של הממשל הפדרלי עם חברות ביג–טק ופארמה כדי לצנזר משתמשים ברשתות החברתיות ובמדיה בכל הנוגע לקורונה.

התובעים הכלליים של לואיזיאנה ומיזורי ותובעים אחרים טוענים כי פאוצ’י, מנהל המכון הלאומי לאלרגיה ולמחלות זיהומיות (NIAID) והיועץ הרפואי הראשי של הנשיא ג’ו ביידן (ונאשמים אחרים) שיתפו פעולה וכפו על חברות מדיה חברתית “לדכא דוברים, נקודות מבט ותוכן לא מועדפים לגבי COVID–19”. השופט המחוזי של ארה”ב, טרי דוטי, הורה לפאוצ’י ולנאשמים אחרים להעיד בשבועה בסוגייה חשובה זו אשר מהווה הפרה בוטה של החוקה האמריקאית.

“…לאחר שמצאנו תיעוד של מערכת יחסים קנונייתית בין ממשל ביידן וחברות מדיה חברתית לצנזור חופש הביטוי, הגשנו מיד בקשה להשבעת פקידים אלה”, אמר התובע הכללי של מיזורי, אריק שמיט, בהצהרה. “הגיע הזמן שנשפוך אור על מפעל הצנזורה הזה ונאלץ את הפקידים האלה לחשוף את האמת בפני העם האמריקני, ופסיקה זו תאפשר לנו לעשות בדיוק את זה. נמשיך ללחוץ לגילוי האמת”. Liberties Alliance – NCLA, המייצגת את האפידמיולוגים הנודעים ד”ר ג’יאנטה בהטצ’ריה ומרטין קולדורף, כמו גם ד”ר אהרון חריאטי וג’יל היינס, הצטרפו לתביעה באוגוסט השנה. 

עורכת הדין של NCLA, ג’נין יונס, אמרה שבית המשפט יחשוף את האמת ביחס לצנזורה ולהשתקה ויברר עד כמה רחוק הלכו פקידי הממשל הנאשמים כדי לדחוף את “הפרספקטיבה” שלהם לסוגיית COVID–19. “בפעם הראשונה, ד”ר פאוצ’י ושבעה פקידים פדרליים אחרים האחראים על ניהול מפעל צנזורה בלתי חוקי יצטרכו לענות על שאלות בשבועה לגבי אופי והיקף התקשורת שלהם עם חברות טכנולוגיה ופארמה”, כך צוטטה עו”ד יונס בתקשורת. 

השופט דוטי הורה על גביית הצהרות של: מזכירת העיתונות לשעבר של הבית הלבן, ג’ן פסקי; מנהל הבית הלבן לאסטרטגיה דיגיטלית רוב פלהרטי; המנתח הכללי Vivek Murthy; מנהל סוכנות הסייבר ותשתיות אבטחה (CISA) ג’ן איסטרלי; והסוכן המיוחד של ה–FBI אלביס צ’אן. “התובעים טוענים כי גם אם ד”ר פאוצ’י יכול להוכיח שהוא מעולם לא תיקשר עם פלטפורמות של מדיה חברתית על צנזורה, ישנן סיבות משכנעות המצביעות על כך שד”ר פאוצ’י פעל באמצעות מתווכים, ופעל בשם אחרים, ברכישת הצנזורה של המדיה החברתית על דעות מדעיות אמינות”, אמר דוטי בפסיקתו. “התובעים טוענים כי גם אם ד”ר פאוצ’י פעל בעקיפין או כמתווך מטעם אחרים, זה עדיין רלוונטי לבקש צו מניעה מקדמי של התובעים. בית המשפט מסכים לטענה זו”. ועוד כי “… התובעים טוענים שאמינותו של ד”ר פאוצ’י מוטלת בספק בנושאים הקשורים ל’מידע שגוי’ כביכול של COVID–19 מאז 2020. באופן ספציפי, התובעים מציינים כי ד”ר פאוצ’י פרסם הצהרות פומביות על יעילותן של מסיכות, האחוז של האוכלוסייה הדרושה לחסינות עדר, מימון של NIAID ל’מחקר נגיפים רווח בתפקוד’ בווהאן, תיאוריית דליפות מהמעבדה ועוד.”

“התובעים רואים את הערותיו בנושאים חשובים אלה רלוונטיות לעניין הנדון ומהוות סיבות נוספות מדוע יש להדיח את ד”ר פאוצ’י. … בית המשפט מסכים”.

עדיין ארוכה הדרך עד להרשעתו של פאוצ’י, אבל נפל דבר. בעצם זימונו להעיד בשבועה בהליך משפטי כנגדו, נפתח הסדק לבירור האמת.


יפן

מחקר חושף: פי 4 תמותה מדלקת קרום הלב בקרב מחוסנים

  מחקר חדש ביפן מעלה חששות לגבי מידת הבטיחות של חיסון mRNA COVID–19. המחקר פורסם לאחרונה בשרת ה–preprint medRxiv, על ידי החוקר Rokuro Hama, מנהל המכון היפני Pharmacovigilance. 

המחקר מצא כי שיעורי התמותה מדלקת של שריר הלב לאחר קבלת חיסוני COVID–19 בהשוואה לאוכלוסיית הייחוס הכללית בשלוש השנים האחרונות היו גבוהים משמעותית ולא רק בקרב אוכלוסיית המבוגרים הצעירים (האחוזים הגבוהים ביותר היו בשנות ה–30) אלא גם בקרב קשישים. החוקרים ביפן מדווחים כי הסיכון לדלקת שריר הלב בקרב מחוסני COVID–19 עשוי להיות גבוה פי ארבעה מה–MMRR הנראה לעין בהתחשב בהשוואה לאדם בריא. 

המחקר השווה את שיעור התמותה מדלקת שריר הלב בחיסוני SARS–CoV–2 לשיעור התמותה באוכלוסייה הכללית ביפן. המחקר התבסס על נתונים וסטטיסטיקות רלוונטיים שנחשפו על ידי ממשלת יפן. המחקר מצא כי שיעור המתים המחוסנים שלקו בדלקת שריר הלב גדול פי 4 מהשיעור בקרב המתים הבלתי מחוסנים.


שבדיה

חיסון פייזר קוביד–19 משנה את ה–DNA האנושי בתוך 6 שעות מההזרקה.

 מחקר שבדי שנערך בחודש מאי השנה באוניברסיטת לונד על ידי החוקרים הואי ג’יאנג מאוניבסיטת שטוקהולם ויא פאנג מיי מאוניברסיטת אומאו, הוכיח ואישר כי ה–mRNA בהזרקות Pfizer/BioNTech Covid חודר לתאים ומתרגם את המסר שלו ל–DNA האנושי תוך 6 שעות, ומשנה את ה–DNA שלנו.

מחקרם הקודם (שפורסם באוקטובר 2021) מצא שחלבון הספייק חודר לגרעיני התאים האנושיים ופוגע במנגנון שיש לתאים וביכולת שלהם לתקן DNA פגום. התוצאה, המדהימה ללא ספק, היא שחוקרים הצליחו להראות כי 6 שעות ממועד ההזרקה, תכשיר פייזר משנה את ה-DNA האנושי כולל תאי המין הנושאים את המטען הגנטי לדור הבא.

כתבות שאולי יעניינו אותך

בליגה של “אפריקנים ובריונים כמו פוטין”

עד לא מזמן נמנעו מוסדות המשפט הבינלאומיים בהאג לפעול נגד מדינות המזוהות עם גוש המערב, גם כשביצעו פשעים ברורים. הבקשה להוצאת צווי מעצר נגד בכירים בישראל עשויה לרמז שהחמאה כבר לא מרוחה בצד שלנו

עד כה נמנעו מוסדות המשפט בהאג לפעול נגד מדינות המערב. הבקשה להוצאת צווי מעצר נגד בכירים בישראל עשויה לרמז, שהחמאה כבר לא מרוחה בצד שלנו

כדי לצפות במאמר זה עליך להירשם כמנוי דיגיטלי או כמנוי למגזין. במידה וכבר יש ברשותך מנוי יש להתחבר.

תסתכלו לנו בעיניים

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האם יהודי שהשתתף בניסוי פייזר עדיין יהודי 6 שעות אחרי הזריקה?
    מעניין מה יגיד הבד”צ והפוסקים השונים מהאגף החרדי.

[login_fail_messaging]