זריקת אמת

מה שהיה בתחילה טפטוף קל נהיה כבר מבול, שקר החיסונים נחשף. לפניכם אסופה של קטעים מתוך 20 ידיעות רלוונטיות שסייעו בחשיפת השקר ופורסמו בבראשית בזמן אמת

הודעה חשובה למכחישי תופעות הלוואי

פייזר וה־F.D.A רצו להמתין 75 שנה אבל בית המשפט בארצות הברית חשב שזכות הציבור לדעת גוברת על כל שיקול אחר. שלחנו את הרשימה הבלתי נגמרת של 1,251 תופעות הלוואי שפייזר נאלצה לחשוף אל ד״ר אמיר שחר, מנהל חדר המיון של לניאדו וקיבלנו אותה בחזרה עם הערות שכל אזרח בישראל חייב לקרוא.


ב–2020, התמותה בישראל ירדה. מתחילת החיסונים, שיעורי התמותה זינקו מעלה

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת המגיפה 2020 מתו 2,000 בני אדם פחות מאשר בשנת החיסונים 2021. בשנת 2020 מתו בישראל 48,797 בני אדם. ב–2021 מתו 50,754 בני אדם. וב–2022 מתו 51,606 בני אדם.

נתוני התמותה ב-6 השנים האחרונות לפי הלמ”ס

תביעה נגד ד”ר אנתוני פאוצ’י באשמת צנזורה לא חוקית ברשתות

ב–21 באוקטובר הורה בית משפט פדרלי בצו לד”ר אנתוני פאוצ’י ולבכירים אחדים בממשל הפדרלי בארה”ב, להתייצב בפניו ולהעיד בשבועה על ראיות, לכאורה, לקנוניה של הממשל הפדרלי עם חברות ביג–טק ופארמה כדי לצנזר משתמשים ברשתות החברתיות ובמדיה בכל הנוגע לקורונה.


מחקר ביפן חושף: פי 4 תמותה מדלקת קרום הלב בקרב מחוסנים

מחקר חדש ביפן מראה כי הסיכון לדלקת שריר הלב בקרב מחוסני COVID–19 עשוי להיות גבוה פי ארבעה מה–MMRR הנראה לעין בהתחשב בהשוואה לאדם בריא. שיעור המתים המחוסנים שלקו בדלקת שריר הלב גדול פי 4 מהשיעור בקרב המתים הבלתי מחוסנים.


מחקר שבדי: חיסון פייזר קוביד–19 משנה את ה–DNA האנושי בתוך 6 שעות מההזרקה!

מחקר שבדי שנערך באוניברסיטת לונד הוכיח כי ה–mRNA בהזרקות Pfizer/BioNTech Covid חודר לתאים ומתרגם את המסר שלו ל–DNA האנושי תוך 6 שעות, ומשנה את ה–DNA שלנו.


מועצת האיחוד האירופי מנהלת חקירה פלילית בנושא רכישת החיסונים

התובע הכללי של מועצת האיחוד האירופי מאשר כי מתנהלת חקירה פלילית בכל הנוגע לאופן שבו נרכשו התכשירים השונים מפייזר, ממודרנה ומחברות פארמה נוספות.


גרמניה מאשרת: החיסון הרג מאות אנשים

נתונים עדכניים ממשרד הסטטיסטיקה הפדרלי הגרמני מאמתים לראשונה את החשש שחיסוני ה–COVID 19 עלולים לגרום למוות. ממשלת גרמניה אישרה השבוע לראשונה ש–460 מקרי מוות כתוצאה מחיסוני COVID–19 התרחשו בשנת 2021.

ינס שפאן – שר הבריאות הגרמני לשעבר

חשיפה: משרד הבריאות שיקר ביודעין לבג”צ

משרד הבריאות התרשל באופן פושע בניטור תופעות הלוואי של התכשיר הניסיוני של פייזר. רק עתירה של ועדת החקירה האזרחית לבג”צ אילצה אותו להתחיל לאסוף נתונים; המשרד הסתיר מידע שהתגלה לו על קיום תופעות לוואי קשות והמשיך לפרסם שהחיסון בטוח לגמרי.


מות הספורטאים

 מאז תחילת הזרקת תכשירי קוביד 19 דווחו בעולם 1221 מקרי מוות כתוצאה מדום לב או בעיות חמורות אחרות של ספורטאים מקצוענים. רבים מהמקרים הללו התרחשו זמן קצר לאחר שהספורטאים קיבלו חיסון נגד COVID.

שחקני כדורגל וכוכבים רבים אחרים קרסו וקורסים באמצע משחק או תחרות עקב דום לב פתאומי. רבים מאלה שקרסו איבדו את חייהם – 69.4% נכון ל–31 בדצמבר 2022.


תמותה עודפת באוסטרליה

התמותה העודפת באוסטרליה ב–2022 עומדת על 17% מהתמותה השנתית הרגילה. וחישוב משוקלל של מקרי המוות בהתייחס לשנים קודמות מצביע על כך שהמספר האמיתי של מקרי מוות עודפים באוסטרליה הוא כ–20%.


ה–BBC פתח סוף–סוף את השער

 ד”ר אסאם מלהוטרה, קרדיולוג מוכר שאביו מת במפתיע לאחר שהוזרק בתכשיר פייזר, הצהיר ב–BBC ביום שישי האחרון שגורם סביר התורם למקרי מוות קרדיווסקולריים מוגזמים הוא חיסון ה–COVID–19 mRNA וכי יש להשעות מיידית את מתן החיסון.


כשתקום ועדת החקירה

אביטל לבני הקימה את “פרוייקט העדויות” – 70 ראיונות מצולמים עם נפגעי התכשיר, טיפה בים מתוך אלפי הדיווחים שהגיעו אליה. הסרטונים תורגמו ל–17 שפות וזכו ל–2.5 מיליון צפיות ברחבי העולם.

ישראל: מרד הרופאים

משרד הבריאות הודיע שידרשו מהצוות הרפואי להתחסן. הרשת הוצפה בפוסטים אישיים זועמים של רופאות ורופאים שהצהירו שאין להם כל כוונה להיענות לדרישה ושהם רואים בה הפרה חמורה של זכות האדם על גופו.


חדשות ישנות–חדשות

שבירת קשר השתיקה בערוץ 12: במהדורת החדשות דווח על סכנה מוגברת לדלקת שריר הלב ובקרום הלב לאחר מנת החיסון השנייה; סיכון גדול יותר בגילאים 12–17 ודאגה עמוקה בקשר למיקרודיטיס במיוחד בקרב צעירים.


סינגפור: הממשלה מעניקה פיצויים לנפגעי חיסון

דיווח של רשת הטלוויזיה הציבורית של סינגפור, CNA: משפחתו של גבר בן 28 שמת שלושה שבועות לאחר החיסון הראשון של מודרנה, זכאית לפיצויים לפי חוק פיצוי נפגעי חיסונים בסינגפור.


הניו יורק טיימס: המסיכות היו בלוף

מחקר מעמיק שפורסם בלב התקשורת הממוסדת קובע חד משמעית: המסיכות מעולם לא הועילו במניעת הדבקה, וההתעקשות עליהן הפכה את המדע לדת.


הפגנות ענק בלונדון – “אמת יוצאת לאור”

הפגנה רבת משתתפים התקיימה לאות תמיכה בנפגעי תופעות הלוואי של זריקות הקורונה, ונגד מדיניות הממשלה. בעצרת נשאו דברים מדענים ורופאים, אנשי תקשורת, ונפגעים ששיתפו בסיפוריהם האישיים.

למי קראתם קונספירציה?

בשנים האחרונות התחזקה המגמה לכנות כל דעה שמנוגדת לנרטיב המרכזי כ״תיאוריית קונספירציה”. מנגד, יש הטוענים שההבדל בין תיאוריית קונספירציה למציאות הוא ששה חודשים. החלטנו לבדוק האמנם כך (או שמא זו בסך הכל עוד תיאוריית קונספירציה).

יריב המר יצא לבדוק – לאשש או להפריך – את עשר תיאוריות הקונספירציה הבולטות שהתגלו כאמת ויציב. שתיים בולטות מתוכן: החיסון אינו חיסון והוא לא מונע הדבקה; התכשיר של פייזר אינו בטוח ויש לו תופעות לוואי קשות.


זמן ריפוי

רשות התרופות האוסטרלית, ה–TGA פרסמה דו”ח נוסף העוקב אחר הדיווחים של תופעות הלוואי המגיעות מהציבור (ראו: tga.gov.au). על פי מערכת איסוף התגובות הפתוחה לציבור באוסטרליה, בין חודש ספטמבר 2021 לחודש מרץ 2022 חלה עלייה של שמונה מאות שלושים ושמונה וחצי אחוזים במקרים של הפרעות בקצב הלב.


עלייה חדה בשיעור מקרי מוות מאירוע לבבי בקרב גברים צעירים שהתחסנו

בטלהאסי, פלורידה הכריזו על הנחיות חדשות לגבי חיסוני mRNA ואסרו על חיסון אוכלוסיה צעירה. זאת לאחר שמחלקת הבריאות של פלורידה מצאה שיש עלייה של 84% בשכיחות היחסית של מוות הקשור ללב בקרב גברים בני 18–39 בתוך 28 ימים לאחר חיסון mRNA.

כתבות שאולי יעניינו אותך

תסתכלו לנו בעיניים

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]