ענף ספורטיבי חדש: התמוטטות על המגרש

“אתה יכול להיות הרכז הכי גדול בהיסטוריה וטמבל די גמור”, הפרשן עופר שלח על כדורסלן העבר ג’ון סטוקטון, מלך האסיסטים והחטיפות של כל הזמנים בליגה הטובה בעולם וחבר היכל התהילה. סטוקטון נחשב לאחד הכדורסלנים האינטליגנטיים בתולדות המשחק. ראיית המשחק שלו, קריאת המצבים, קור הרוח, המנהיגות היו והינם שם דבר. האמנם בגלל שבחר לא ליישר קו הוא הופך אוטומטית לטמבל?

ההתבטאות של שלח באה על רקע ריאיון שבו אמר סטוקטון כי הוא מאמין ש-150 אתלטים התמוטטו אחרי החיסון. הוא גם סירב לעטות מסיכה במשחקי הבית של אוניברסיטת גונזאגה שבה כיכב. “הנהלת המועדון קיבלה תלונות מאוהדים על כך שאני נמצא באולם ללא מסיכה וזה הגיע למצב הלא נעים שהם אמרו לי ש’או שאתה שם או שאתה לא יכול להיכנס יותר'”, סיפר סטוקטון. 

אדאמה טראורה,קרס במהלך משחק מול ריאל מדריד

באותו ראיון אמר רכז העבר שלפחות 100 אתלטים ברחבי העולם מתו כתוצאה מהחיסון ושעוד עשרות אלפים, אולי אפילו מיליון בני אדם מתו כתוצאה מהחיסונים. על ספורטאים צעירים שנאלצים להתחסן אמר סטוקטון: “יש להם אפס סיכויים להינזק מקורונה אבל הם בסיכון משמעותי להינזק מתופעות הלוואי של מה שמכונים ‘חיסונים'”. 

סטוקטון הסתמך כנראה על האתר goodsciencing.com שמתעדכן בזמן אמת. הנתונים באתר אינם מוכרים לציבור הרחב והם מצמררים. 

מינואר 2021, חודש אחרי תחילת מבצע החיסונים העולמי דווחו בו 500 מקרי מוות של אתלטים או של אתלטים לשעבר. 

לשם השוואה: מסמכים מטעם הוועדה האולימפית הבינלאומית היושבת בלוזאן שוויץ המכסים את כל הגלובוס מעידים כי בין השנים 1966 ל-2004 נרשמו 1,101 מקרי מוות בקרב אתלטים מתחת לגיל 35, כלומר, ממוצע של 29 מקרי מוות בשנה. רוב הנפגעים נרשמו בענפי הכדורגל והכדורסל (NIH Document).

עופר שלח מחלק ציונים

מחקר אחר של חברת מארון על מוות פתאומי בקרב ספורטאים אמריקאיים בין השנים 1980 ל-2006 (26 שנים), ב-38 ענפי ספורט שונים, מתעד 1,866 מקרי מוות כתוצאה ממחלות לבביות שונות. זה, כאמור, על פני 26 שנים בעוד אנו מדברים כאן היום על 500 מקרי מוות בשנה וחודשיים!

יכול להיות שעופר שלח ושאר המזלזלים בסטוקטון היו עושים לעצמם ולאנושות כולה חסד אם היו קוטלים פחות ובודקים קצת יותר לעומק את הנתונים. 

הרשימה המלאה שמופיעה באתר אושרה על ידי הנפגעים או על ידי משפחות הקורבנות. 

בנוסף, 779 חוו הפרעות קרדיאליות חמורות כמו דלקות בשריר הלב, התקפי לב ואירועים לבבים שונים, ומדובר פה רק על אלה שדיווחו. יש לקחת בחשבון הסתרה ממסדית על ידי ליגות, ספונסרים, ארגונים, מועדונים, קבוצות, והסתרה אישית שנובעת מהרצון לשמור על דיסקרטיות בין אם בגלל בושה או מסיבות אחרות. המקרה האחרון שמדווח באתר הוא מלפני שלושה שבועות, מה-15.3.2022: הבלגי קדריק בקלנד בן ה-28, רוכב אופניים, נסע למיורקה למחנה אימונים עם הקבוצה שלו. באחד הלילות נמצא מת במיטתו אחרי שעבר דום לב.

בחודש מרץ השנה לבדו מתועדים באתר מקרי המוות הבאים, והם מסודרים כרונולגית מהמוקדם אל המאוחר: 

האוסטרלי דין ווליס. כדורגלן עבר, (53). 

קוטברט קוואנאגווארי (63) מאמן כדורגל באקדמיה בזימבאבווה. קרס בזמן שהעביר אימון. 

אנדראה פלה האיטלקי (32) ששיחק בליגת ההוקי החצי מקצוענית בארצו חש ברע בזמן ששיחק בגמר טורניר חובבני. נלקח לבית החולים ומצא בו את מותו.

הניגרי ג’סטיס כריסטופר, (40), כדורגלן עבר בארצו שלא הראה כל סימני מצוקה ביום בו התמוטט. 

אין פרטים נוספים על נסיבות מותו של ג’ון פול (28) שייצג ב-2014 את סקוטלנד במשחקי הרצון הטוב ברכיבת אופניים

הכדורסלן אריק רוברטסון (28) מטנסי ששיחק כדורסל מקצועני באנגליה מת באופן פתאומי בעת ששיחק.

הצרפתי ג’רום גארנס בן ה-39 שחקן ומאמן רוגבי מת בחדר ההלבשה.

שחקן הסופטבול גבי יונאס מאוניברסיטת דרייק מת בפתאומיות בגיל 24. אין פרטים נוספים על המקרה.

שחקן הקריקט האוסטרלי שיין וורן (52).

האיטלקי מתיאו פייטרוסנטי בן ה-15 היה באימון כדורגל עם אימו כשהתמוטט לפתע, קיבל עיסוי לב במשך 20 דקות שלא עזר. 

האנגלי סם פולדרי (24), שחקן רוגבי. התמוטט אחרי התקף לב ולא קם יותר.

דייגו באריו (19), פלורידה ארצות הברית נמצא בביתו. סיבת המוות לא ידועה.

הצרפתי ג’יימס תאודור (22), שחקן רוגבי, התמוטט אחרי אירוע לבבי במהלך אימון.

קאטי מאייר (22) קליפורניה ארצות הברית. שוערת בסטאנפורד. נמצאה בחדרה באוניברסיטה. כל הסטודנטים חויבו להתחסן כולל בוסטר.


אהבתם את הכתבה? הצטרפו לבראשית וביחד נחזיר את השפיות והאמת למיינסטרים (חודש ניסיון מתנה!)

מה זה עיתון בראשית?
עיתון בראשית קם בתחילת שנת 2022 במטרה ליצור תקשורת ששמה את האדם הקטן במרכז התמונה. העיתון אסף תחתיו חבורה של אנשי תקשורת שהתייאשו מאמצעי התקשורת הקיימים אחרי שהבינו שהם אינם קיימים בשביל לשרת אותנו, אלא את בעלי הכסף וההשפעה. לעיתון אין משקיעים גדולים או מפרסמים שאומרים לו מה להגיד (ומה לא) והוא נתמך לחלוטין על הקוראים והתומכים שלו.

כתבות שאולי יעניינו אותך

תסתכלו לנו בעיניים

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

הנה הן באות

זאת השנה שבה כדורגל הנשים העולמי שבר את כל תקרות הזכוכיות והבטון שעסקני הספורט הגברים בנו סביבו ומעליו במשך מאות שנים . נצחונה של נבחרת הנשים הבריטית על זו הגרמנית הפך את אנגליה לאלופת אירופה. בליגת הנשים האנגלית משחקות היום 12 קבוצות מקצועניות, ומשחק הכדורגל הנצפה ביותר בעולם )גברים ונשים ( היה ב"אל קלאסיקו" הספרדי, בליגת האלופות לנשים , ברצלונה נגד ריאל מדריד

זאת השנה שבה כדורגל הנשים העולמי שבר את כל תקרות הזכוכיות והבטון שעסקני הספורט הגברים בנו סביבו ומעליו במשך מאות שנים

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]