הקרב על התודעה

בכל שבוע נסקור כאן את ההתפתחויות האחרונות במערכה העולמית על התודעה וחופש הפרט.השבוע: ארה"ב, יפן, אוסטרליה , בריטניה ושוויץ

הפנטגון ביטל את חובת החיסון נגד COVID-19 לחיילים

 במזכר חדש שנחתם על ידי שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, הפנטגון הודיע ​​ביום שלישי האחרון כי חובת החיסון לקוביד-19 לחיילים בוטלה. כזכור יותר מ-8,400 חיילים נאלצו לפרוש מהצבא בגלל סירובם להזריק את התכשיר, וכעת נשקלת ההצעה לפצותם על כך. 

לצד תיקון החקיקה החשוב הזה, הקפיד שר ההגנה האמריקני להוסיף: “מחלקת ההגנה תמשיך לקדם ולעודד חיסון נגד COVID-19 שכן החיסון משפר את המוכנות המבצעית של צבא ארה”ב ומגן על הכוח”.

הפורום הכלכלי העולמי מודאג מ”אינפורמציה שגויה”

 הפורום הכלכלי העולמי ייפגש בקרוב בדאבוס כדי להחליט “כיצד להתמודד עם אינפורמציה שגויה”, מה שנשמע כמו ידיעה סאטירית, לאור העובדה שהפורום עצמו הינו ארגון גלובלי השואף, במילותיו-הוא, “לעצב אג’נדות גלובליות, אזוריות ותעשייתיות”. 

אבל אנשי הפורום אינם משועשעים כלל. הם הכריזו על לוח זמנים לפגישה השנתית של 2023 שתכלול פאנל בנושא התמודדות עם מה שהם מגדירים “אינפורמציה שגויה”. שמו של הפאנל הספציפי הזה הוא “פאנל נגד איומים בעידן הברבורים השחורים” והוא יתקיים ב-18 בינואר 2023. תיאור הפאנל אינו מגדיר מהו בדיוק אותו מידע מוטעה שנגדו יוצא הפורום למלחמה, אך מהדברים עולה כי  ל”מגוון רחב של שחקנים” ישנה גישה ל”יכולת הולכת וגוברת להפיץ מידע שגוי”. 

לאיזה “מידע מוטעה” מתכוון הפורום? אדריאן מונק, אחד ממנהלי הפורום, פירסם במקביל להודעה פוסט שבמסגרתו טען כי הפורום רואה בביקורת עליו ובקריאת תיגר על הנרטיבים המרכזיים של קוביד-19 שהפורום מקדם – מידע מוטעה. בפוסט מתלונן מונק על “קמפיינים דיסאינפורמטיביים” ועל פרסומים המכילים ביקורת על הסלוגן השנוי במחלוקת של הפורום “לא יהיה לך כלום ואתה תהיה מאושר.” לדבריו, פרסומים אלה מהווים מסע השמצה של הפורום והפצת מידע מוטעה עליו. מונק גם מקונן על “אינפורמציה שגויה בנוגע ל-COVID-19 וחיסונים”. הוא טוען שזו “אינפורמציה שגויה הפוגעת בחופש הביטוי” וקורא ל”פעולה כדי למנוע קבלת שקרים כאמת”.

היפנים מהמרים על קריסת הדולר

 טיימס אסיה מדווח כי קריסתו הצפויה של הדולר עומדת לאפיין את שנת 2023 באסיה. הבנק היפני המרכזי צופה שצמיחה שלילית, אינפלציה גבוהה, חוב לא בר קיימא ופוליטיקה רעילה בארה”ב יגרמו למשקיעים להפיל את הדולר. גורמים רשמיים באסיה מודאגים מהדולר האמריקני ולדעתם ההתנהגות התזזיתית במטה הבנק אוף יפן (BOJ) מעידה על כך. מזה חמישה ימים, הבנק המרכזי ביפן מבצע רכישות מאסיביות של אג”ח ממשלתיות לאחר מכירת דולרים. מאידך, הצפת השוק בדולרים מביאה לעליית היֵן ועלולה לפגוע בכלכלת יפן ובעיקר בייצוא שלה ולכן כעת ה-BOJ נאבק למנוע מהין להתרומם יותר מדי מהר ובכך לפגוע אנושות בייצוא של יפן.

מות הספורטאים

 מאז תחילת הזרקת תכשירי קוביד 19 דווחו בעולם 1148 מקרי מוות כתוצאה מדום לב או בעיות חמורות אחרות של ספורטאים מקצוענים.  רבים מהמקרים הללו התרחשו זמן קצר לאחר שהספורטאים קיבלו חיסון נגד  COVID (כזכור, כל תחרויות הספורט בעולם חייבו חיסונים כתנאי להשתתפות). אנשי מקצוע בתחום הבריאות המנהלים את תוכניות החיסון נגד COVID ברחבי העולם חוזרים ואומרים כי “החיסון נגד COVID הוא חיסון רגיל והוא בטוח ויעיל”, אבל חדשות הספורט אינן יכולות להתעלם או להסתיר עוד את העובדות: שחקני כדורגל וכוכבים אחרים קורסים באמצע משחק עקב דום לב פתאומי. רבים מאלה שקרסו איבדו את חייהם – 69.4% נכון ל-31 בדצמבר 2022.

מחקר על מוות פתאומי בספורטאים אמריקנים, מ-1980 עד 2006 בשלושים ושמונה ענפי ספורט זיהה 1,866 מקרי מוות של ספורטאים עם מחלת לב, במהלך כל 26 השנים הללו. בשנים 2005 עד 2006 היו בממוצע שישים ושישה (66) מקרי מוות בשנה, 82% מאלה התרחשו במהלך תחרות או אימון. זאת לעומת 1148 מקרים מדווחים בשנתיים, 2021-2022. אבל כידוע – אין קשר.

תמותה עודפת באוסטרליה

התמותה העודפת באוסטרליה עומדת על 17% מהתמותה השנתית הרגילה. וגם נתון זה עבר מניפולציה מכיוון שהלשכה האוסטרלית לסטטיסטיקה כוללת את 2021 כחלק מ”קו הבסיס” של 2022, למרות ש-2021 – שנת ההתחסנות הראשונה – התאפיינה גם היא בכמות משמעותית של מקרי מוות עודפים. לפיכך, חישוב משוקלל של מקרי המוות בהתייחס לשנים קודמות מצביע על כך שהמספר האמיתי של מקרי מוות עודפים באוסטרליה הוא כ-20%. 

ה-BBC פתח סוף סוף את השער

 ד”ר אסאם מלהוטרה, קרדיולוג מוכר שאביו מת במפתיע לאחר שהוזרק בתכשיר פייזר, (שהזריק בעצמו פעמיים את התכשיר), הצהיר ב-BBC ביום שישי האחרון שגורם סביר שתורם למקרי מוות קרדיווסקולריים מוגזמים הוא חיסון ה-COVID-19 mRNA וכי יש להשעות מיידית את מתן החיסון. “עשינו את זה. שברנו את התקשורת המשודרת המיינסטרימית”, אמר ד”ר מלהוטרה בציוץ מיד לאחר הראיון.

הנשיא השוויצרי מסתבך

 נשיא הפדרציה השוויצרית, אליין ברסט, נחקר 7 שעות רצופות ע”י התובע הראשי של שווייץ פיטר מרטי, בנוגע לחשדות כבדים, לפיהם ניצל נשיא הפדרציה מידע פנימי וכך הרוויח באמצעות מקורבים סכומי כסף נכבדים בהשקעות ספקולטיביות בבורסה. בשווייץ, מספיקה עצומה שעליה חתומים 100,000 אזרחים כדי לחייב את הפרלמנט בקיום דיון בנושא. בשעות סגירת הגיליון מופצת בשווייץ עצומה לדיון בעניינו של הנשיא, וחתמו עליה עשרות אלפי אזרחים.


אהבתם את הכתבה? הצטרפו לבראשית וביחד נחזיר את השפיות והאמת למיינסטרים (חודש ניסיון מתנה!)

מה זה עיתון בראשית?
עיתון בראשית קם בתחילת שנת 2022 במטרה ליצור תקשורת ששמה את האדם הקטן במרכז התמונה. העיתון אסף תחתיו חבורה של אנשי תקשורת שהתייאשו מאמצעי התקשורת הקיימים אחרי שהבינו שהם אינם קיימים בשביל לשרת אותנו, אלא את בעלי הכסף וההשפעה. לעיתון אין משקיעים גדולים או מפרסמים שאומרים לו מה להגיד (ומה לא) והוא נתמך לחלוטין על הקוראים והתומכים שלו.

כתבות שאולי יעניינו אותך

כשבנקים נופלים

קריסתו של בנק SVB בארה"ב היא סימפטום לתהליך סוחף יותר. מצד אחד כבר ברור ש"כסף בבנק" הוא לא בהכרח כסף בטוח. מצד שני אם נוציא אותו משם נקרב את תסריט האימים של כסף דיגיטלי גלובלי

קריסתו של בנק SVB בארה”ב היא סימפטום לתהליך סוחף יותר. מצד אחד כבר ברור ש”כסף בבנק” הוא לא בהכרח כסף בטוח. מצד שני אם נוציא אותו משם נקרב את תסריט האימים של כסף דיגיטלי גלובלי

תסתכלו לנו בעיניים

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

בשנתיים שמאז תחילת החיסונים עלתה התמותה בישראל באלפי מקרים לשנה. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שנפגע או מת במפתיע בזמן הזה, אבל רופא שיעז לאשר זאת יפוטר ו/או יאבד את רשיונו. אמצעי התקשורת והמדיה החברתית בנו חומת ברזל של שתיקה והשתקה. הנה ארבעה סיפורים שמייצגים אלפי מקרים ומבקשים – אל תסיטו את מבטכם, השקר הזה הורג

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[login_fail_messaging]